"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

středa 10. prosince 2014

Romantika jak z filmu :)

Jako, fakt mazec. Říkala jsem si, že nebudu zveřejňovat úplně všechno, ale vlastně, proč ne :) dělám to tak už dlouho a budu v tom pokračovat. Vždyť o tom to je, žít tak, abych to udělám, mohla napsat na nebe. A pokud chci sdílet svůj příběh, budu ho sdílet bez cenzury. Je to jedno, najde se určitě spousta lidí, kteří si budou klepat na čelo a říkat, že jsem naivní blázen, ale mě je dobře. I s tím, že jsem možná naivní blázen...

Takže novinka číslo jedna: jsem vdaná a posílám vám videopozdrav :)

Uzavřela jsem sňatek s Egypťanem a je to tzv. orfi sňatek, to znamená, že u nás v ČR neplatí. Je to pro mě něco, jako být zasnoubená a vzala jsem si čas na to, abych se rozhodla, jestli náš sňatek uděláme oficiálním a platným i v ČR. Můj milovaný muž mě hned po příletu požádal o odpuštění (udělal z jeho pohledu velkou chybu a chtěl to napravit), vyznal mi lásku a položil mi otázku... Hana, will you marry me? (Hani, vezmeš si mě?). Je to jako v pohádce a vypadá to fakt až skoro praštěně :)

Vím, co vás asi napadne... hloupá a naivní blondýna a vyčůraný a dychtivý Egypťan. Nechám na vás, co si o tom budete myslet, stejně není v mé moci to ovlivnit a vlastně ani nechci. Jestli vás tenhle seriál baví, sledujte ho, pokud ne, přepněte kanál :)

I pro mě je někdy těžké uvěřit tomu, co se děje a moje mysl vymýšlí různé příhody a konstrukce. Ale Bože, kdo ví, co je správně??? Prostě žiju a dělám to, co mě baví a naplňuje radostí. To stačí, ne? A pro ty z vás, kteří máte pocit, že jsem cvok.... můžete říct to samé? Žiju a dělám to, co mě baví a naplňuje mě radostí?

Včera jsme opět byli na weding párty a já jsem měla možnost zažít jaké by to bylo, kdybych byla já v té hlavní roli. Byla to tedy ta část jen pro muže, ale protože jsem Evropanka, mám různá privilegia a tudíž mohu na párty pro muže. Fakt super zážitek :) takže včera jsme tancovali v prostřední uličce a já jsem si připadala jako hvězda (což mimochodem v profilu Dynamiky bohatství opravdu jsem), viděla jsem jak můj muž díky mě září a jak se mu líbí mít mě vedle sebe. To je prostě moc hezký pocit a je jedno, jestli je tím mužem Čech nebo Egypťan... Samozřejmě, že jsou zde určité rozdíly a časem se o nich více rozpovídám, ale zatím není nic, co by mi bránilo být v tomto vztahu spokojená a šťastná.

Myslím, že to pro dnešek o vztahu stačí a já se jdu věnovat tomu, proč tu hlavně jsem a to je můj nový bussiness. Včera jsem dostala super zpětné vazby, když jsem se zeptala na zájem o "tak trochu jinou dovolenou", takže s chutí do toho! I love my life ;)

Krásný den všem přeje naivní a romantická blondýna :)







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka