"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

sobota 6. července 2013

Den 40

Ranní sluníčko a pokora k životu mě vytáhly ven běhat. Dala jsem si 25 minut a po návratu jsem si ještě dala 6x 16 cviků na břišní svalíčky ;) jsem na sebe vážně pyšná!

Ranní váha: 91,3 kg

Snídaně: vločky+skořice+cukr 650 KJ

Teď jdu na chvíli s čajem a knížkou na zahradu... je nádherný letní den a příroda už vstala. Po návratu budu psát a taky trošku uklízet. Jo a dnes si hodlám uvařit nějakou přílohu... možná zkusím neloupanou rýži, možná si udělám nějaké výborné brambůrky. Už se těším!

Oběd: zbytek polívečky s krůtími srdíčky 350 KJ, pečený celer, mrkev a cibulka 300 KJ a pečené brambůrky 170 KJ, celerová pomazánka a rajče na ozdobu 50 KJ Fakt luxusní!

Káva s jedním cukrem a kostka čokolády.

Svačina: celerová pomazánka, 2x knackebrot a rajčátko 600 KJ

Asi za hodinu jsem měla ještě hlad, takže jsem si dala zbytek brambůrek od oběda. Moc jsem si na nich pochutnala... 360 KJ

Dnes jsem byla opravdu “plodná”. Kromě dvou kapitol v připravované knížce jsem ještě natočila i video o vztahu k tělu. Můžete se na něj podívat zde.

Večeře: krůtí prsa, grilovaná zelenina (mrkev, celer, cibulka) dip z celeru a tvarohu, trošku slunečnicových semínek. 

Po večeři u filmu káva, pár slunečnicových semínek a kostka čokolády :) no bere mě to... ale kostečka není celá čokoláda a je v pořádku. Z toho se nestřílí ;)

Chtěla jsem nahrát fotku výborné večeře, ale stávkuje mi telefon nebo počítač, co já vím... nějak spolu nekomunikují... :)

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka