"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

úterý 2. července 2013

Den 36

Můj milý deníčku :)

Dnes ráno jsem se probudila a věděla jsem, že cvičení dnes zvládnu. Koukla jsem se z okna a viděla jsem krásný den. Tak jsem se rozhodla využít toho a jít si raději zaběhat do lesa. Ranní příroda je fakt nádherná. Vydržím běžet čím dál déle. Je to fakt zajímavý, ale zdá se, že všechno je o tréninku. Ze začátku jsem po minutě myslela, že vyplivnu duši a teď už vydržím běžet v tahu na mé trase 8 minut a vlastně přecházím do chůze proto, že poslední necelou minutu běžím do kopce... těším se až to jednoho dne zvládnu až nahoru a budu pokračovat. Každé běhání o kousek přidávám.

Ranní váha 92,2

Snídaně: zase jsem si zapomněla namočit vločky, takže kuskus. Dnes jsem ho ale udělala jen s rozinkami, skořicí a cukrem. Byl lepší než s těmi jahodami! 1050 KJ

Oběd: fazolová polévka, po obědě u kamarádky jeden kukuřičný chlebíček politý čokoládou a káva s cukrem 1060 KJ

Svačina: byla jsem s jinou kamarádkou na kafíčko a daly jsme si výborný ovocný salát. Doporučuji Třebíčákům tuto kavárničku.  Moc milej pan majitel, který vše dělá sám. Kavárnu má už rok a já jsem o ní nevěděla. Pojďme ho podpořit! Lidi, kteří dělají svou práci s láskou si to zaslouží... i když jsem si kaloricky pošmákla, nevadí, salátek udělaný s láskou za to stál! 1 300 KJ

Když jsem přišla domů měla jsem trošku hlad a na večeři bylo ještě brzy, takže jsem si dala trošinku zeleninové polévky: 180 KJ

Večeře: výborý typ - smíchejte tvaroh s jogurtem, osolíte ho a přidejte oblíbené bylinky (v mém případě pažitka, nať mladé cibulky a libeček) a vznikne vám vynikající “sýr”. Ten jsem si ještě smíchala s nastrouhaným celerem a nakrájeným rajčátkem a k tomu jsem si dala 2,5 plátku knackebrotu a nakrájenou čerstvou zeleninu (mrkev, rajče, okurka). Výborný! 900 KJ

Po večeři jsem koukala na hodnoty a zjistila jsem, že jsem na tom dobře s tukama a tak jsme si s kamarádkou dali ještě pár opražených semínek slunečnice a dýně. 530 KJ (to je co?)

Zítra jdu za výživovou poradkyní na konzultaci ohledně jídelníčku a tak vůbec... Podám hlášení ;)

Krásný letní den všem. Hanka

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka