"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

úterý 2. července 2013

Den 37

Další nádherný den plný sluníčka. Ranní běhání (je sice náročný a přišla jsem úplně splavená, ale dala jsem si ještě pár cviků na břicho!). V lese je poránu fakt nádherně!

Ranní váha: 91,4 kg JUCHŮ :) takže včera to bylo rovných 5 týdnů, co jsem po víkendu u Andyho začala a mám dole 6 kilo. Skvělý! Jsem fakt dobrá :)

Snídaně: ovesná kaše, skořice, cukr 750 KJ jo a piju lymfatický čaj...

Oběd: kuskus se zeleninou a balkánským sýrem a uzeným tofu - 1 300 KJ (to co je na talíři má víc, ale nesnědla jsem to celé...

.

Od výživové poradkyně jsem se dozvěděla, že můj jídelníček je v pořádku. Pochlálila mě, že si jídlo píšu. To, co jsem si sama pro sebe intuitivně nastavila, je taky v pořádku. Podle přístroje to chce ještě 15 kg dolů a můj limit je mínus 14,5 - takže to taky souhlasí... no, ještě mám co dělat :)

Svačina: jahody s trochou cukru, tvrdý tvaroh

Večeře: grilování venku - parádička, ale! chce to fakt chlapa... takovýhle věci fakt nechci dělat! grilovaná zelenina + krůtí prsa 1 100 KJ

Po večeři: jahody s cottage sýrem 450 KJ mňam!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka