"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 15. července 2013

Den 50 :)

Ty jo, padesát dní! To je mazec :) To jsem zvědavá, jaké číslo bude mít ten den, kdy dosáhnu na svých vysněných 77 kg. Chtěla bych to oslavit s každým, kdo mě podporuje nebo jen tiše čte moje příspěvky... btw děkuji vám!

No a na oslavu padesátky mě bolí v kru, což je hodně divný, protože jsem zdravá jak rybička (obvykle). Takže ranní běh ani cvičení se nekonalo. Taky mě bolí hlava a jsem celkově unavená. Ale zítra ráno to bude v pořádku! Právě jsem se rozhodla :)

Ranní váha: 90 kg

Snídaně: 3x knackebrot + domácí tvarohový sýr (sorry, dneska je to bez KJ, páč mi nějak blbnou stránky)

Oběd: steak z lososa a kuskus, po O káva a rýžový chlebíček politý čokoládou (zvyk je prostě zvyk...) ale je fajn, že jsem uměla vyměnit oplatek nebo zákusek za tuhle nízkokalorickou dobrotu... nevím, jak mc je to zdravý, ale dobrý to celkem je. Nedá se to teda srovnat třeba s medovníkem a nebo nějakým hodně dobrým oplatkem, ale věřím tomu, že to v mém těle nedělá takovou neplechu jako výše zmíněné dobroty...

Svačina: tvarohový dezert s čokoládou a kukuřičný chlebíček politý čokoládou

Večeře: rajčata s domácím tvarohovým sýrem + 2x knackebrot, dvě mrkve. Mám teda teď hlad, ale třeba to přejde :) Jdu si udělat čaj...

Dnes se asi nebudu příliš rozepisovat. I když něco vám povím. Poslední dny jsem řešila takový vnitřní boj mého ega. Zatahovalo mě do svých her, což se mu teda musím říct občas dařilo. Bylo to v souvislosti se vztahy. Resp. se vztahy s muži. Resp. s jedním mužem :) no a protože jsem přesvědčená, že vztahy nám slouží k poznání sebe sama, zase jsem se o sobě něco dozvěděla... a moc se mi to nelíbilo. Potkala jsem nedávno jednoho muže a zamilovala jsem se. Což není nic zvláštního, to se stává :) ale ten muž má partnerku a tak ho musím nechat jít. Což je taky v pořádku, to už umím. Už vím, že je v pořádku mít ráda nebo milovat... ráda bych se dokonce dopracovala k tomu, že budu milovat úplně všechny lidi, které potkám. I ty, kteří se mi nebudou líbit :) Ale zrovna tak bych ráda prožila partnerskou lásku plnou vášně a vzájemné úcty. To nepopírám.

Co mi ale dělá starosti je to, proč do svého života přitahuju muže, kteří nejsou volní? To už je námět na zamyšlení... Co mi to říká o mě samotné? No a to je to, co se mi úplně nelíbí. Že bych stále ještě měla problém se svým strachem ze vztahů? Jako první mi vyjedou otázky typu: “co je se mnou špatně a co dělám špatně...?” Hups. A to jsem si nedávno uvědomila, že jediný co je špatně je to, že se ptám, co dělám špatně. Takže nic Haňulko, seš úplně v pořádku a všechno je v úplném pořádku!

Dneska jsem ale přišla i na něco, co mi udělalo radost. Vždyť každé setkání s nějakým mužem nemusí být konkurz na životního partnera :) Potkala jsem ho, protože mi přinesl něco jiného než partnerství. A to, že jsem se do něj zamilovala, taky ještě není špatně... vždyť já se vlastně zamilovávám furt :) jsem takovej ten zamilovávací typ :) vzplanu a zamiluju se v jedné minutě a říkám si... jé, ti chlapi jsou úžasný bytosti :) a to je vlastně úplně kouzelný :) a naštěstí pro mě a vlastně i pro ně to nemám tak, že bych je pak nenáviděla, miluju je i když s nima nemám partnerský vztah. Pokud to oni ustojí (a poslední dobou potkávám velmi silné muže), zůstávají mými přáteli a nemají depku z toho, že je někdo miluje. Mimochodem, ono to vlastně asi každýmu chlapovi tak trošku lichotí, když je někdo obdivuje a miluje :) ego se tetelí :)

Tak si říkám, proč ne! Pojďme milovat muže jen tak! Jen proto, jak úžasní jsou! Buďme zamilované. Ale ne fanaticky :) to už by potom byl jiný a poměrně bláznivý příběh...

Je léto! A já jsem zamilovaná :) no, není to vlastně pěkný :) zpočátku mě to trápilo a říkala jsem si, tohle budeš muset holka asi změnit... ale dneska už vím, že mě jednou přesně za tuto mou vlastnost (opečovávání, milování a obdiv k muži) bude ten můj milovat!

Tak tedy krásné dny všem zamilovaným. Jo a pokud jste zamilovaní platonicky, užívejte si to! Proč s tím bojovat... to stejně nemůžete vyhrát. Jen pozor na příběhy v našich hlavách, na to já jsem expert :) Můj dar (tvoření příběhů) je zároveň i moje prokletí, pokud s ním zacházím neopatrně :) ale není nutné obviňovat a nesnášet oheň svíčky, jen si s ním prostě nemůžu hrát ve stohu slámy :)

With love ♥ in love Hanka www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka