"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

středa 3. července 2013

Den 38

Krásný letní den přátelé.

Ty jo, dneska jsem fakt utahaná jak kotě... a to jsem zas tak moc nepracovala. Je to tady, úbytek energie díky cyklu... nechce se mi nic, jen tak být... ale dopoledne jsem byla celkem ready, žehlila jsem a trochu pracovala. Dokonce jsem i uklízela s radostí :) je to vážně legrační, pozorovat se a uvědomovat si, jak hodně jsme pod vlivem fáze a hormonů... mazec!

Ráno jsem musela na 7.30 k lékaři pro potvrzení (pro pojišťovnu) a hodinu jsem tam čekala zbytečně :-( ach jo! Takže jsem necvičila a přišla jsem domů v 9, honem jsem se nasnídala a mazala do práce. Jak necvičím hned ráno, už toho nejsem prostě schopná. A zítra jdu brzy do práce a vzhledem k tomu jak se dnes cítím, obávám se, že to asi taky neklapne... no, uvidíme.

Ranní váha: 92,2 :-(

Snídaně: ovesná kaše+cukr+skořice 650 KJ

Oběd: výborný vývar z kachních srdíček se zeleninou 640 KJ

Po obědě jsem měla chuť na něco sladkého, tak jsem si udělala takový zdravý dezertík, když jsem měla tak nízkokalorický oběd (miluju sladké tečky po bědě - s kávou - to mi docela chybí...)

Doporučuji zkusit tento recept: tvrdý tvaroh, nakrájené sušené švestky a lžička cukru a k tomu skořice - fakt vynikající! Ještě by k tomu byly výborný mandle, ale ty jednak nemám doma a druhak by to bylo už hóóódně kalorický. Už takto to bylo 810 KJ (tvaroh 60 g, švestky 30 g, cukru lžička 4 g) 


Odpolední svačina: meloun 380 KJ

Večeře: sýr cottage, rajčata, plátek šunky, sýr tofu, mrkev, 2 plátky knackebrotu  1 700 KJ



Přemýšlím, že si napustím vanu a půjdu brzy spát. Chce se mi jen tak v tichu být... teplá voda, svíčky, ticho... dnes nejsem příliš komunikativní. Potřebuji být zalezlá a sama. Ale udělalo by mi dobře bezpečné náručí beze slov... ale vana je dobrá alternativa.

Přeji krásný den všem, kdo se kochají, koho bavím, koho inspiruji a kdo mě vlastně vůbec rád čte :) Pokud máte nějakou zpětnou vazbu moji drazí, sem s ní.

With love... Hanka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka