"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

neděle 28. července 2013

Den 62

Můj milý deníčku,

je vedro jako v Egyptě :) na co jezdit na dovolenou... jsem moc ráda, že to vyšlo na víkend a nemusím do práce!

Stále (což dost koukám v tom hicu) chodím ráno běhat a přidala jsem si ještě cviky na bříško, poté, co dojdu domů. Teče ze mě neskutečně, vzhledem k tomu, že se nemusíme téměř ani pohnout a už se potíme :)

Váha bude zítra, kdy taky budu mít za sebou 9 týdnů. Tuším, že by to mohlo být magických 10 kilo od začátku mé velké výzvy. Vlastně už víc než 10 kilo mám, protože na začátku tohoto roku byla moje váha ještě o 3 kila vyšší než první den po semináři Tělo jako důkaz. Tam jsem řekla, že vážím 99 kilo a to jsem si v duchu ještě asi tak 2 kila ubírala...

Snídaně:ovesná kaše s banánem

Oběd: mořský žralok s cuketou a troškou šťouchaných brambor



Svačina: tvarohový nanuk Míša a později ještě jednou troška zmrzky. Jo a taky jeden cnackebrot s  vege pomazánkou z rajčat a čehosi :) (koupená - ale výborná!)

Jo a taky jsem dělala velmi osvěžující npoj z kávy. Který zas až tak kalorický není, na to, jak je to výborný! Vlastně je tam 2 dcl mléka a asi tak jeden až dva třinové cukry. Vkostkách je zamražená káva a je to zasypané špetkou skořice a instantní kávy. Doporučuji! Výborná záležitost na letní, horké dny.



Večeře: zbytek ryby a cuketa, a později meloun.

Dnes nemám žádné moudro, ale mám doporučení na film. Byly jsme s kamarádkou v kině na filmu Rivival a byla to fakt sranda. A jak už to v dobrých filmech bývá... i tady bylo nějaké skryté poučení. A taky je film plný super písniček a hraje v něm (mimo dalšího skvělýho obsazení) Vojta Dyk! Ale takt trošku je chvílema blb :)

Včera jsem měla vyloženě flákací den, který jsem si dovolila užít bez poctu jakékoli viny, že nic nedělám. Bylo to úžasný! Byly jsme se koupat a pak kino... paráda! Včerejšek mi opět přinesl radost a uvolnění... Miluju svůj život!

Přeji všem další krásný letní den a nebuďte zpruzení z počasí, využijte ho! Mazejte někam k vodě nebo dělejte to, co vám prostě přinese radost. A prohřejte si celičký tělo. Představte si, že slunce je láska a že do vás vstupuje s obrovskou silou a intenzitou! Užijte si to ;) ale bacha na spáleniny, užijte si to i ve stínu :)

KRÁSNÝ DEN VŠEM!

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka