"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 8. července 2013

Den 43

Můj milý deníčku :)


Pauza ve cvičení právě nastala. Aspoň tři nebo čtyři dny cvičit nebudu. Je čas na relax a odpočinek...


Ranní váha 91,3 kg


Snídaně: bílý jogurt, ovesné vločky, rozinky a semínka 800 KJ


Oběd: neloupaná rýže + sójové maso se sušenými rajčátky, žampiony a semínky 1 500 KJ


Po "O" káva a jeden rýžový chlebíček politý čokoládou


Sváča: banán, tvrdý tvaroh, lžíce bílého jogurtu, mandle 850 KJ


Večeře: mrkvová polévka s hráškem a kukuřicí, lžící zakysané smetany a slunečnicovými semínky 730 KJ


A jako druhá mňamka tvrdý tvaroh, lžíce zakysané smetany a trocha vlastnoručně vyrobených musli
1 150 KJ


Dneska jsem to trošku přehnala se všema těma semínkama, tvarohem, jogurtem, zakysanou smetanou a tak, ale měla jsem na to fakt chuť. Musli se mi povedlo. Smíchala jsem ovesné vločky se sluečnicovými semínky a nasucho jsem je chvíli pražila na pánvi. Potom jsem je lehce zasypala třtinovým cukrem a počkala až začaly karamelizovat (toho cukru tam byly tak 3 lžičky asi na 50 gr vloček... no a potom jsem přimíchala další už neslazené vločky, dýňová semínka, mandle a rozinky - výborná záležitost!


No a taky jsem udělala čistku v šatníku, už jsou mi některé věci tak velké, že se to nedá nosit! :) Nejvíc mi dalo práce rozloučit se s jedněma kalhotama, které mi byly vloni hodně malé a měla jsem je dřív moc ráda... taky ty jsou mi te´d velké a vůbec mi nesluší! Takže jsem je chvíli zkoušela s jedním pásečkem a jiným pásečkem... až letěly :) Na charitě budou mít radost ;) Ještě mám ve skříni podzimní kalhoty, který asi budou na podzim hodně vtipný :) ty si tam ale schválně nechám a pak si udělám takovou tu fotku, kde je volnej metr v pase, to mě vždycky pobaví, když to má někdo vyfocený po zhubnutí...


Takže první důkaz ve formě velkého oblečení je tu! Je to vážně moc příjemný... Vlastně, po novém roce jsem měla ještě o 3 kila víc, než když jsem oficiálně změnila návyky a začala psát tento svůj deníček, takže mám už dole 10 kilo! Což je vážně paráda... a první tři kila šly dolů jen myšlenkama na zhubnutí. Ale to byl jen začátek, to by asi bez akce dlouho nefungovalo :)

Krásný den či večer moji milý. Jdu spinkat ;)

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka