"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

středa 10. července 2013

Den 44 a 45

Můj milý deníčku,

včera jsem nějak nestíhala psát... tak tedy dnes za oba dny. Ale vlastně popíšu jen dnešek. Včera to bylo podobné...

Cvičení nula (oba dny) - plánovaná pauza.

Ranní váha stále stejná: 91,3 (no nevím, no)

Snídaně: ovesná kaše 950 KJ

Oběd: hovězí vývar a šopský salát 1 450 KJ

Svačina: nanuk Míša 530 KJ na koupáku :) tak trošku jsem plavala, ale zas tak žhavý to nebylo...

Večeře: pečené brambory s česnekem - fakt mňamka! A malý šopák 2 200 KJ - to je fakt síla!

Měla jsem volno a byla jsem se koupat, moc fajn zážitek! Jsou mi docela volné plavky a taky kalhoty, co jsem vloni vůbec neoblíkla, jsou úplně v pohodě. Je to fakt skvělej pocit. Ale je fakt, že jsem dnes měla chuť na nějaký takový prasárničky typu topinka, tatarák, naložený hermelín a tak :) ale nedala jsem si to! Ony ty chutě budou asi chodit pořád, to se nedá nic dělat... 42 let je 42 let...


Krásné letní dny všem.

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka