"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

neděle 14. července 2013

Den 49

Můj milý deníčku.

Dnes ráno jsem byla běhat a mám pocit, že si na to už začínám zvykat a možná už to za chvíli začnu mít ráda...  Taky už vydržím mnohem delší dobu běžet než jít. Vidím, jak se to pomalu, ale jistě mění.

Ranní váha:90,0 (drží se zuby nehty devítka jedna :) ale už má namále...)

Snídaně: 3 ks knackebrotu a domácí tvarohový sýr 770 KJ

Oběd: malá porce brambor, trošku filé a trošku kuřecích jatek (zbytky, no :) ) a po O kousíček čokolády geisha a káva 1 100 KJ

Sváča: rajčata s domácím tvarohovým sýrem + knackebrot a potom ještě trošku tvrdého tvarohu se sušeným ovocem, semínkami, skořicí a troškou cukru.  To divný v hrnečku je bylinkový čaj, před scezením :)

Večeře: pečená zelenina ze včera s troškou chřestu, asi 4 brambůrkama a pár kostkama ovčího sýra 860 KJ

Později dva kukuřičné chlebíčky polité čokoládou 485 KJ

Dneska si kladu zajímavou otázku. Píšu takový program pro ženy a jeho součástí jsou otázky. Ta dnešní zní... jsem ve svém životě šťastná? S tím, co mám. Tak, jak právě teď jsem. Pokud ne, proč? Kdo nebo co mi brání v tom, abych naplno prožívala štěstí. Zkuste si tu otázku položit také. Občas je zajímavé se sama sebe ptát... já jsem dnes například zjistila, že mám ještě dost práce s přijmutím mého ega. Dělá si co chce a vytváří mi v hlavě různý příběhy. Někdy dost bizardní...

Taky mě od odpoledne bolí v krku a dokonce jsem si tam na levé mandli našla jedno místo, které trošku hnisá. Copak se děje? Copak mi zůstalo uvízlé v krku? Co musí ven, aby to tam nehnisalo? Je to nějaká bolest nebo potlačený vztek, lítost či agrese...? Mám nad čím přemýšlet... Angína je nevyřčená bolest či přání. Slovo, které se zapříčí v krku a zlobí tam... a levá strana souvisí s naší minulostí. Copak jsem kdy neřekla a teď se to opakuje...?

Jdu si lehnout a pustit ven to, co mi brání být zcela šťastná...

Mějte krásný večer nebo den moji drazí přátelé. S úctou a láskou Hanka

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka