"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

čtvrtek 11. července 2013

Den 46

Cvičící pauza pokračuje. Ještě zítra si dám volno...

Ranní váha: 91,2 kg

Snídaně: ovesná kaše 590 KJ

Oběd: kuskus se zeleninou 1 200 KJ

Svačina: tady jsem to trošku přepískla :) kaiserka (ty jo, poprvé za celou dobu), banán, cherry rajčátka a ještě maličká kinder čokoládka 1 600 KJ

Večeře: uzený losos a 3 knackebroty, jo a ořechy s medem a sezamem (tyčinka) 1 550 KJ

Máme obě s kamarádkou menší krizi. Máme chutě a tak vůbec. Je mi jasné, že to nebude jen tak a kila se potvůrky nebudou chtít vzdát. Ale vytrváme, je to jen chvilková jakási rezignace... už jsme obě viditelně zhubly, oběma se nám daří a jsme spokojené. Ale oběma nám bylo dneska trošku smutno. Chybí nám partner... ale obě věříme, že přijde. Děláme si z toho srandu a smějem se... zatím :) i když možná už začínáme být lehce cynické :)

U mě je to ještě boj ega a možná i jakéhosi strachu. Někdy není lehké najít příčinu toho, co se děje... ale líbí se mi tato myšlenka... pokud nejste spokojeni s výsledkem, ještě to není konec!

Určitě by nám oběma pomohla podpora od muže, ale máme obrovské štěstí, že se podporujeme navzájem. Vlastně je moc fajn užívat si to, co máme a být za to vděčné. A on se ten náš podporovatel objeví! Opět jsem potkala muže, který není volný a musela jsem ho nechat jít. Moje kamarádka pro změnu ani nikoho nepotká :)

Nicméně jsme se dnes rozhodly, že to necháme být, protože vždycky se vše děje z nějakého důvodu a pokud tomu nerozumíme, znamená to, že vysvětlení přijde později (nebo možná vůbec nebude nutné). Co jsme si ale dnes uvědomily bylo to, že když jsme si psaly jak by měl vypadat náš partner, ani jedna z nás moc nevěřila, že může existovat... natož přijít :)  no a já jsem ho potkala! Jasnej důkaz, že existuje. Jen pro mě není volnej. Takže je načase sednou si k papíru a napsat svůj seznam znovu a s vírou, že ON někde JE a objeví se! Volný, připravený milovat a přijímat lásku... Ale otázka zní... jsme připravené taky my dvě? Jak dlouho bude trvat než ho k sobě pustíme? Vyhlašuju soutěž :) právě teď mě napadlo 45 dní... tak uvidíme :)


Dneska jsme vyráběly domácí sýr z pravého farmářského mléka, to byla fakt sranda :) jsem zvědavá, co z toho vznikne... ten proces byl hodně vtipnej. Mléko zkyslo samo, dřív, než jsme s ním stačily něco udělat... a vypadalo trošku nechutně. a potom ten zbytek výroby tvarohu byl taky zajímavej :) a teď je tvaroh se solí kmínem v mističce a jsem zvědavá, co z něj vyleze :) Dám vědět... maximálně se pěkně vyprázdníme :)

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka