"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

neděle 7. července 2013

Den 41

Sobota ráno - nechce se mi cvičit, ale zároveň si říkám... opravdu se ti nechce? Bude ti líp, když cvičit půjdeš a nebo když cvičit nepůjdeš? Takže jsem šla :)  vybrala jsem si “jógu” od Jillian, abych vzápětí zjistila, že to vůbec není jóga :) ale jo, dala jsem to :)

Ranní váha: 91,8 kg

Snídaně: ovesná kaše+cukr+skořice 580 KJ

Oběd: zelená čočka a sójové maso - pro mě neuvěřitelných 1 300 KJ (byla jsem u kamarádky na obědě a když jsme zjistily, jak moc je čočka kalorická, málem nás kleplo :) bylo já´í fakt trošku a neměla jsem pocit, že jsem teda nijak moc najezená... fakt škandál! člověk potom prdí a ještě je to kalorická bomba... a potom prej že luštěniny jsou zdravé a plné bílkovin - prd! jsou plný sacharidů :) )

Po O: káva s mlékem a jeden kukuřičný chlebíček politý čokoládou 335 KJ

Svačina: selský jogurt s čokoládou :) no, mám prostě chuť na sladké, co mám na to říct :) a opět tentokrát rýžový plátek s čokoládou

Večeře: tak tady jsem si pohrála. O víkendech si děláme večeře s kamarádkou, která taky hubne (btw má ještě o dvě kila dole víc než já :)
Udělala jsem výbornou “pomazánku” z tvarohu a sušených rajčat. Tvrdý tvaroh, trošku bílého jogurtu, nakrájená sušená rajčátka a stroužek česneku. Výborná záležitost. Dala jsem ji na lístky salátu. Mňam!
Pak jsem udělala salát z naloženého zelí s mrkve a celerem a trochou bílého jogurtu, taky výborný.
Pak jsme měly podušené žampiony s kukuřicí. Jen tak na lžičce olivového oleje.
No a dopřály jsme si takovou malou “prasárničku”, daly jsme si kousek sýra Gorgonzola.



Výborná večeře!

Film, káva a kukuřičný chlebíček :) dřív bysme spráskaly oplatečky, zmrzlinku nebo brambůrky - takže kukuřičný nebo rýžový chlebíček je fakt v pohodě :)
Jo a z čeho lze mít v životě ještě radost? Stačí maličkost... jako třeba tohle ;)



Nebo tohle ;)


Mějte se hlavně rádi, potom jde všechno líp! No a když už jsme u lásky... moje dnešní nové video ;)

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka