"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

úterý 9. prosince 2014

Jsem v Egyptě!

Uf. Tak jsem tady :) Fakt se stalo to, co jsem chtěla. Žiju v Egyptě. Je pro mě zvláštní to říct a vědět, že je to pravda, protože ještě se cítím jako na dovolené. Bydlím v hotelu, ve kterém i pracuju. No, pracuju je silné slovo :) zatím se tu spíš poflakuju. Co je mým úkolem tady? Pomoci propagovat hotel a přivítat u nás nové české turisty. Manager hotelu je můj kamarád a líbí se mu moje idea. Začala jsem tvořit nový bussiness a věřím, že se mi brzy podaří, aby se v něm rozproudila energie.

Jaké jsou naše plány? Začnu příběhem... Když jsem si před třemi lety začala uvědomovat, že už se mi nelíbí život jaký žiju, neměla jsem vůbec představu o tom, co jiného bych mohla nebo chtěla dělat. Trvalo tři roky než jsem na to přišla. Mezi tím jsem prožívala spoustu věcí, které mi pomohli toto vědomí najít. Miluju být mezi lidmi, ale stejně tak miluju být sama. Zkoumala jsem sama sebe, kde se cítím šťastná, při jakých činnostech. Zjistila jsem zajímavé věci :) Baví mě být u moře a povídat si s lidmi, kteří jsou na dovolené. Miluju tu energii, kterou mají, když nechají starosti doma a žijí tady a teď. Tu samou energii cítím na seminářích osobního rozvoje. Zde také lidi žijí plně tady a teď. A pak miluju být sama ze sebou a třídit si v hlavě myšlenky tím, že píšu. A v neposlední řadě chci spolupracovat, vím, že ve spolupráci je obrovská síla.

Takže závěr? Chci žít u moře, být na seminářích a psát. A je to :) docela easy, že?

Jak už to chodí, když jsem si ujasnila co chci, okamžitě mi začali do cesty chodit situace, lidé a věci, které potřebuji. Potkala jsem ženu, která taky miluje Egypt a ta mě seznámila s novým projektem jménem YEAH COACH. Tento projekt je zaměřen na tři věci - vzdělávání, pomáhání a tvorbu hojnosti. Což se mi okamžitě zalíbilo a stala jsem se malým investorem tohoto projektu a po schůzce s autorem projektu jsme se domluvili na spolupráci. I jemu se líbí moje idea.

Konečně se tedy dostávám k odpovědi na nejčastější otázku, kterou mi lidé kladou a to je: "A co tam budeš dělat?" :) Jako první odpovídám..."Budu tam žít" :) a jako druhé: "Ráda bych vybudovala agenturu, která bude pořádat u moře "tak trochu jinou dovolenou". Dovolenou, na které si můžete nejen odpočinout, ale také se vzdělávat a zažít něco výjimečného. Ráda bych pozvala do Egypta lektory, kteří v ČR dělají úspěšné semináře. Také různé kouče a trenéry. Ve spolupráci s projektem Yeah Coach, budeme nabízet osobní rozvoj na dovolené plus dovolenou s určitým programem typu výuka jazyka, cvičení jógy, kreslení u moře... Také chceme vytvořit program speciálně pro muže, proženy i pro páry. Je toho poměrně hodně, co mě napadá a co tu vidím."

Rozhodla jsem se také, že budu svůj život tady sdílet s vámi a každý den natočím krátké video o tom, jak se cítím nebo co prožívám. Je to taková pomůcka pro mě samotnou a taky ukázka toho, jak lze změnit život. Věřím, že my lidé milujeme příběhy (proto se koukáme na praštěný seriály a na life style show. A já jsem dost praštěná na to, abych se s vámi o svůj příběh podělila.

Videa, která nahraji na youtube, budu sdílet tady, přijde mi to jako nejlepší způsob. Tady máte první z nich. Můžete si všimnout, že jsem nebyla daleko od pláče a poměrně zmatená, protože říkám, že je šestého prosince a ve skutečnosti bylo sedmého :)

Přesto, že žít tady je můj sen, někdy to určitě nebude lehké a já budu prožívat i záchvaty úzkosti a strachu. O tom je život. O celém spektru emocí a o tom, jak s nimi umíme naložit...

Tak tedy opět vítejte v mém světě a ráda vás přivítám i v mém druhém domově, v Egyptě ;)

S láskou Hanka





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka