"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 29. července 2013

Den 64

Můj milý deníčku,

dneska ráno jsem podlehla dlouhotrvajícímu hicu a vykašlala jsem se na běhání! Jen se šla projít s pejskem. V kraťasích a bez tenisek. Mimochodem, jít se projít v kraťasích a tílku je prostě úžasná záležitost. Ty, co mají pár kilo navíc asi vědí o čem mluvím :) to, že už můžu mít kraťasy a tílko znamená, že jsem už dosáhla bodu, kdy se cítím fakt skvěle! Jako žena a zároveň jako dívenka. Sexy a zároveň nevinně. Prostě je mi už teď v mém těle velmi dobře a užívám si ho!

Jako bych se vyloupla z kukly.

Ranní váha:



Snídaně: banán + půlka jogurtu + trošku domácího musli

Oběd: vařené fazole, vejce natvrdo a trošku plesnivého sýra

Po O: káva + 2 čtverečky kofily

Svačina: kedlubna a 2x knackebrot s domácí lučinou, nektarinka

Večeře: zeleninový salát se sýrem cottage, 1x knackebrot a trošku pomazánky (druhý už jsem nedala...)



Po večeři: ledová káva s troškou zmrzliny ;) led, mléko, studená káva a nahoře kousek zmrzky - výborný!



KJ za celý den: 4 900

Konečně prší! Je tu fakt slejvák, až mi otevřeným oknem napršelo do ložnice :) Je to opravdu příjemný osvěžení po těch mnoha dnech vedra. Ale to jistě víte, že? :)

Dneska mi kamarádka říká... ty seš fakt magor, ty nemůžeš dát trošku zmzky do misky a nalejt kafe, že? :) Tak jí říkám... znáš mě, nemůžu... Pak jsem se tak trošku zasnila a říkám...už mi docela ten chlap chybí. A ona na to... hm, kdybych byla chlap, chtěla bych bejt tvůj chlap :) a já jí říkám, já vím... jsem návyková, viď? :) 

Vím, že jsem skvělá partnerka, teď se jen přestat bát to ukázat nějakýmu muži. Otevřít se mu. Vždycky jsem to ukazovala a dávala, ale přitahovala jsem si do života muže, se kterýma jsem nemohla mít vztah. Proč? No protože jsem se v hloubi duše strašně bála! Tudíž jsem se nemohla otevřít a přitahovala jsem si muže, kteří byli ženatý, zadaný, z daleka, mladý, nechtěl vztah atd... ale i tak jsem si jistá, že na mě žádný z těchto mužů nezapomněl :)

Takže teď znovu stojím na "kraji ohniště" a hodlám vstoupit do ohně (vztahu) a věřím, že tentokrát už to udělám s klidem, odvahou a vírou, že jsem v naprostém pořádku a bezpečí a že na sebe můžu spolehnout. Dospěla jsem. Jedním z důkazů je i zážitek s jedním mužem s posledních dnů... Už věřím sama v sebe a zároveň jsem odvážná a stále romantická a žensky jemná duše.

Přemýšlím, co vám mám dnes ještě napsat a nějak mě nic nenapadá. Mám totiž plnou hlavu  toho docela nepříjemného zážitku a asi už vím, co se bude dít dál. Jak se ten příběh vyvine. Ale potřebuji k tomu odstup. Pár dní. Tak prosím vydržte, ráda bych si byla jistá, že to, co vám povím, se bude zakládat na pravdě...

Ten zážitek se týká jednoho docela propracovaného podvodu. Napíšu o něm a budu ráda, pokud se o tom dozví co nejvíce žen. Je to asi nový způsob podvodu, který je z počátku opravdu velmi uvěřitelný. Zvlášť pro romantické ženy jako jsem například já... ještě štěstí, že už nejsem osamělá a zoufalá, ochotná dát za kousek lásky cokoliv...

Je to zas jedna z úžasných lekcí a mám pocit, že tyhle lekcičky dostávám jako obrovský dar. Dar, díky kterému mám náměty na psaní a přemýšlení. Musím říct, že se ve svém životě rozhodně nenudím :) říkám to furt, že je můj život plný příběhů...

Věřte své intuici a svému tělu, dá vám signál, že něco není v pořádku...

Krásný letní večer všem ♥

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka