"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

středa 17. července 2013

Den 52

Den 52... ty jo, tak to už je fakt hustý :) furt mě pobolívá v krku, takže necvičím... ale pracuju, tak trochu nějakého pohybu mám...


Ranní váha: 89,8 boží!


Snídaně: 2x knackebrot a moje vlastní výborná lučina! (Recept je ve včerejšku)


Svačina: nektarinka
Oběd: dušená mražená zelenina a trošinku kuskusu (nemám čas vařit...)


Svačinu jsem nestíhala (pozdě jsem obědvala...)


Večeře: rajčata a tři druhy sýra - cottage, ovčí sýr a mozzarella (vynikající kombinace plná bílkovin a tuku :) ), mrkev, salátová okurka a 1 knackebrot


Po O káva a rýžový chlebíček politý čokoládou


Jooo a ještě jsem měla třešně :)


Po véči káva a jeden rýžový chlebíček politý čokoládou


Celý den 4 000 KJ


Dneska mám pro vás námět na zamyšlení... poslední dny přemýšlím o tom, jak si ještě více zlepšit sebelásku, sebedůvěru a sebeúctu. A taky jak se vypořádat se strachem... zjistila jsem, že pokud se chci zbavit strachu, musím udělat přesně to, čeho se bojím. Například jsem musela natočit svoje první video a hned jsem ho bez jakékoli úpravy práskla na youtube... nebo jsem vystoupila na akci MIO živě před 1 000 lidí a mluvila do mikrofonu (2x :) ) a tak...

Ale mezi jinými mě napadla zajímavá věc... co jste kdy naposledy udělali zakázanýho nebo tak trošku šílenýho? Nebojíme se příliš riskovat a dělat chyby? Já ano... kupodivu! Překvapilo mě to, ale je to tak! Pořád mi ještě dost záleží na tom, jak to bude vypadat... a pořád ještě se občas bojím něco “pustit” nebo se něčeho pustit...  není mi to úplně, úplně jedno :-( a občas mi trvá než dovolím, abych neměla věci pod kontrolou, neumím se úplně uvolnit a to je přeci škoda!

Zjistila jsem, že toto taky dost souvisí s hubnutím. Uvolnění. Puštění se něčeho. Ať už jsou to návyky, kontrola a nebo strach z neznáma. Co teda zkusit něco šílenýho a uvolnit se a energii? Třeba (a teď budu dost šílená) dámy... kdy jste si naposledy hrály samy se sebou a užily jste si to? Hm? A pánové, kdy jste naposledy oslovili nějakou krásnou ženu na ulici a přijali fakt, že můžete být odmítnuti? Hm?

Pojďme se uvolnit a žít! Dnes, tady a teď! Pro jednou nemyslet na všechny ty kraviny a být prostě na živu! Smát se, blbnout, neřešit a jen tak dovolit věcem, aby se staly...


Buďme odvážní ♥ žijme s láskou a vášní k životu... žijme s láskou a vášní k sobě a v neposlední řadě, žijme s láskou a vášní ke všem a všemu, co je naší součástí... (a to je, věřte mi, úplně všechno :) )

With love and passion Hanka ;) www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka