"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

neděle 7. července 2013

Den 42

Běhání, běhání, všechny smutky zahání. Běhání, běhání je lék :) No nevím no :) ale dobrá... začínám se méně přemlouvat a radostněji vyrazit. Stále to ještě není … ty jo, já se ták těším... ale už to taky není... já to nenávidím! :) Ještě chvilku a začnu sportování po ránu fakt milovat :)

Nejvíc na něm miluju, že potom málo vážím :) Ranní váha po běhání a sprše...

Snídaně: ovesná kaše s banánem 870 KJ

Oběd: neloupaná rýže, sójové maso se sušenými rajčaty, slunečnicovými semínky a žampiony a k tomu trošku zelného salátu - to bylo hodně luxusní! 1 400 KJ

Sváča: (a tady se to trošku zvrhlo...) Tvrdý tvaroh+zakysaná smetana+rozinky+mandle+půl lžičky třtin. cukru - to by ještě šlo... 770 KJ Ale pak jsme byly s kamarádkou na procházce a zastavily jsme se na kávu a daly jsme si zmzku se šlehačkou :) takžééé, tadááá :) 970 KJ a to byly jen dva malý kopečky a troška šlehajdy... no co! Život je nádhernej a sem tam se pravidla porušovat můžou, možná dokonce musej :)  Bylo to celý úžasný a užily jsme si to. No a potom a vlastně i předtím jsme šly půl hodiny pěšky... takže všechno dobrý :) není potřeba být ani při hubnutí fanatická, hysterická a poblázněná!

Večeře: rajčátka s troškou balkánu, vařený květák a jeden knackebrot s tvarohovou pomazánkou. No a na závěr můj oblíbený tvrdý tvaroh s velmi nízkotučným jogurtem, mandličkami a rozinkami - na tom si fakt ujíždím! 1 100 KJ

Přesto, že jsem to dnes trošku přetáhla, mám stále 5 100 KJ za celý den, což je skvělé! Dokonce i se zmrzlinou ;)

Můj bazální metabolismus (počet KJ, které tělo spotřebuje i když vůbec nic nedělám - třeba, kdybych celý den spala) je 6 950 KJ... takže 5 000 KJ je prostě bomba!

Tak si to hubnutí užívám, kilečka bolestí a smutků mě pomalu, ale jistě opouštějí. Tělíčko si libuje a mysl taky no a moje duše? Ta se tetelí blahem. Miluju se! Jsem vážně skvělá holka ;)

Mějte se a smějte se ♥ Hanka www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka