"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

úterý 23. července 2013

Den 57 a 58

Tak chápete to, že jsem včera zapomněla napsat svůj deníček? Co to jako má znamenat? Tak to se mi ještě nestalo :) měla jsem včera příjemný večer a normálně jsem to zasklila :) ten úplněk...


Takže to zkrátím a vy mi to odpustíte, domluveno?


Včera jsem byla ráno běhat a dneska jsem tak trošku zaspala, taky poměrně výjimečná situace :)

Ranní váha: oba dny 88,8 kg


Snídaně. ovesná kaše + rozinky + třtinový cukr


Oběd: včera už ani nevím :) jsem fakt vtipná :) a dneska vařená rýže a sýr tofu (taková trošku nouze z česových důvodů)


Sváča: (dnes) 2x cnackebrot s lučinou, rajčátka cherry  a trošku domácí tvarohové zmrzky s ovocem


Večeře: zajímavý recept... osmažit cibulku na trošce oleje, přidat droždí a sýr tofu, česnek a bylinky. Výborný jako pomazánka na knackebrot a nebo s vařenou zeleninou a bramborama a zastrouhnuté uzeným sýrem, jak jsem to měly na večeři my dvě s kamarádkou.



No a co jsem baštila včera už si fakt nevzpomenu. To je zlý :) nevím, zda mám být na sebe pyšná, že žiju přítomným okamžikem a nebo se bát, že začínám mít “alshajmra” :)


Jo, ale udělala jsem nový video o strachu, to si vzpomínám :)


Ježiš, vždyť já to mám v tabulkách v jídelníčku na netu :) tak se mnou je to fakt zlý... ale možná to není zas tak důležitý. Každej den podávat hlášení o KJ. Co myslíte? Důležitý je, že jsem happy, pomalinku rozpouštím kila bolestí a smutků a odhaluju svou radostnou, krásnou, vášnivou, moudrou a skutečnou podstatu.

Jakmile jsem se začala postupně zbavovat svých strachů, jde to samo!

Jo a tady je to video o překonání strachu.

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka