"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

sobota 20. července 2013

Den 55

Můj milý deníčku,


dnes jsem se celý den věnovala mému webu. Natáčela jsem úvodní video a taky jsem psala nový článek. Užívám si to a zároveň se vždycky bojím :) článků už ne, ale videí stále ano... Ale přesto věřím, že to může někomu (a hlavně mě) pomoci. Mě to pomáhá být odvážnější a otevřenější... a taky si ujasnit svoje pocity, myšlenky a postoje. Pokud to pomůže i vám, budu moc ráda.


Našla jsem dnes odvahu si říct o podporu ve formě peněz. Není to pro mě úplně lehké, ale na druhou stranu už věřím, že mám hodnotu já i moje “práce”. Věnuji se svému projektu už víc než rok a zatím jsem jen peníze, čas i energii investovala. Mám z mého děťátka radost. Je to jako když je žena těhotná, na své děťátko se těší, v bolestech porodí a pak se o toho mrňouska stará a on jí roste před očima... mám pocit, jakoby udělal svůj první krůček. Trošku mě to dojímá. Jsem taková citlivka :) Pokud se vám moje “miminko” líbí a chcete mě také podpořit, zde je odkaz na moje stránky. S láskou a úctou vám děkuji.



Ranní váha:


Ranní běh, konečně! 30 minut v lase s pejskem... ten bude panečku taky vytrénovanej. Když přijdem funíme ale oba stejně :)


Snídaně: bílý jogurt a domácí musli 930 KJ


Oběd: vývar z krůtích srdíček s mrkví a celerem 500 KJ + nektarinka 150 KJ


Po O: káva s jedním cukrem a kostka čokolády 310 KJ


Svačina: bílé hroznové víno, malý ovocný jogurt 660 KJ


Večeře: ledový salát, rukola a sýry - kozí, uzený, niva 1 940 KJ


Tady vidíte, že hubnout se dá i s tím, že můj režim je přesně opačný... večer mám skoro pokaždé nejvíc kalorií. Takže je to vše opravdu individuální. Ale dneska je mi trošku těžko z těch všech sýrů... na to si musím dát fakt pozor!

Jo a tady je návod na domácí lučinu a fotka jak jednoduše vzniká... smícháte velký bílý jogurt )já jsem použila jakýsi BIO) s půlkou kelímku šlehačky (dala jsem třicítku), přidáte sůl, pokud máte rádi bylinky (pažitka a mladá cibulka) a nelejete na plátýnko )v mém případě gázu) a necháte přes noc vykapat. No a je to :) to je fakt celý! Nic jiného v tom není. Doporučuju, je to fakt mňamka!



Mějte krásný den či večer moji drazí ♥

http://www.hankapiskova.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka