"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pátek 12. července 2013

Den 47

Můj milý deníčku

vlastně nedokážu říct co a proč, ale “něco” se stalo. Umřela část mého ega. Nechtěla odejít a bojovala urputně, ale dnes zemřela. Jedna malá část... ještě zbývá poměrně dost dalších kousků, ale tento byl jeden z těch větších... Byla to ta část, která je schovaná za strachem. Vždy cítím takovou zvláštní prázdnotu, ze které se vyvine postupně nádherný klid. Ten, kdo tohle aspoň jednou v životě neprožil, asi teď vůbec neví o čem mluvím. Ten, kdo to prožil, ví...

Málokdy mi pomůže na odstranění nějakého bloku řízená pomoc druhého člověka. Potřebuju si na věci přijít sama. V tichu. A většinou mi pomůže něco, co v první chvíli vypadá jako špatná věc. Většinou mi pomůže nějaká situace, prostřednictvím nějakého člověka. Ten to ale nedělá pro mě :) Jen se prostě objeví, něco udělá nebo řekne a zase zmizí. Udělá většinou něco, co nechci akceptovat. Co nechci vidět nebo slyšet... V takových setkáních jsou ukryté ty největší dary... Obvykle to bolí. Ego bojuje, bojí se, pláče... nechce přijmout tu situaci takovou jaká je a vymýšlí způsoby, jak to změnit. Když se mu to nepovede, obviňuje. Vymýšlí proč něco nevyšlo a jak to udělat příště lépe... Taky vyčítá, spekuluje, obviňuje atd. Jak poznám, že to je ego? Není mi u toho dobře! Jsem plná úzkosti, strachu, bolesti... a jak z toho ven? Používám metodu, kterou jsem popsala v mém e-booku Tajemství 5+1 P.  

První P zní Probuď se... Následuje Pozoruj. Potom Přijmi to (přestaň bojovat). Poděkuj a Pusť to. A co znamená + 1 P? Ptej se...

Ptala jsem se (sebe) a dozvěděla jsem se něco nového o sobě samé. Tento dar totiž můžeme získat skrze setkání s nějakým člověkem... Něco jsem pustila a teď už zas půjdou kila dolů lépe... Btw menstruační cyklus - respekt k němu a jeho pochopení, je k tomuto procesu výborná pomůcka!

A teď se dostáváme zpět k hubnutí :)

Ranní váha: 90,4 kg

Snídaně: bílý pure jogurt a domácí musli 890 KJ

Oběd: kuřecí játra a brambory + malá káva s kousíčkem čokolády Geisha 1 350 KJ

Svačina: zelené jablko a půlka bílého jogurtu s troškou musli 1 100 KJ

Večeře: vařený kuskus se zeleninou 660 KJ

Po véči: dva plátky kukuřičného chlebíčku politého čokoládou + ananas 660 KJ

Jsem zvláštně prázdná a přitom plná. Jsem živá. Jsem... prostě jsem. Přijímám, odevzdávám se, tvořím. Je mi dobře. Jsem otevřená a uvolněná. Smutek i radost patří k životu, stejně jako noc a den. Život je ve vlnách. Tady a teď... Krásný večer všem...
http://www.hankapiskova.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka