"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

sobota 13. července 2013

Den 48

Juchůůůůůůů :)
Ranní váha:

Přidám i fotku ;) a další dám do fotogalerie...
Snídaně: ovesná kaše+rozinky+mandle+semínka 940 KJ

Oběd: rybí filé, brambory, po O káva+ kousíček čokolády geisha (malý čtvereček...) 920 KJ

Svačina: nooooooo, tak tady se to vymklo kontrole :) byly jsem s kamarádkou u nás v Oživlém židovském městě a paní tam prodávala oříšky... tak to byl náš konec :) nedá se to říct jinak, než že jsme sežraly asi 100 gr různých oříšku v karamelu nebo cukru... nevíme kolik to měla KJ, ale přibližně 2 300 to bylo určitě! Víc než dva obědy :) vtipné, že :)

Večeře: tak tady jsem se vyřádila :)



Bylo to fakt luxusní! Zapečený domácí sýr (z trhu) + trošku ovčího sýra. To na oranžovém talířku je chřest. Pak pečená zelenina (lilek, cuketa, celer, mrkev), no a moje chlouba - vlastnoručně vyrobený sýr z farmářského mléka! Takže zkyslé mléko-následně tvaroh-a pak sýr!

Detail je tady ;)

No, všechno jsme to nesnědly :) ještě něco zbylo a 1000 KJ fakt bomba!

Takže i s těma oříškama je to dnes asi 5 200 KJ. Jo a to jsem byla už ráno běhat! Jsem na nás fakt pyšná!

Když už jsme u toho... možná mě zabije, ale přidám vám fotky mé kamarádky, která má už 9 kilo dole. Je skvělá! Pšt! Vyfotím ji taky v plavkách a potom vám ji ukážu i skoro nahatou :)

Takže se nám oběma daří hubnout i s občasnými hříchy. Sice pomalu, ale zato jistě! Já mám za 7 týdnů 7 kilo (i když vlastně od nového roku už 10...) a  Zdeňulka za 8 týdnů 9 kilo!

Krásný den či večer všem a věřte svým snům. Věřte v sebe! Změňte své myšlenky a změníte celý svůj svět. Nic není nemožné, tojóóóta :)

Žijte s láskou a s vášní, ke všemu, co děláte... Hanka www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka