"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pátek 26. července 2013

Den 61

Dneska to bude nůďo :)


Rozhodla jsem se, že se přestanu každý den vážit. Je to pro mě opravdu velmi demotivující a pokud budete hubnout, doporučuji vám to samé! Mým “vážícím dnem” bude pondělí. Začala jsem v pondělí a budu se toho držet. Takže váha bude až v pondělí.


Snídaně: bílý jogurt a domácí musli


Oběd: opět vařené brambory, trošku mrkve, celeru a brokolice, posypané sýrem tofu. Už potřebuju změnu :) zítra si dám asi rybu. Pomalu ale jistě přestávám jíst maso. Dojím zásoby a už si žádné nekoupím. Nevím, zda to bude rozhodnutí napořád, ale teď momentálně ano. Stane se ze mě pravděpodobně vegetarián.


Káva plus čtvereček kofily.


Svačina: tvaroh a trošku zakysané smetany + lžička cukru a trochu instantní kávy a taky skořice


Večeře: zeleninový salát s troškou oliv oleje a pražených semínek. Trocha tvarohu, zasypané smetany a višně ze zahrádky - na chvíli do mrazáku - úžasný dezert!


Druhá večeře: meloun a maličko tvarohové domácí zmrzliny.


Pořád se držím kolem 5 000 KJ, dnes to je 4 800 KJ


Dneska pro vás mám jen jedno malé přiznání. Zjistila jsem, že mám problém s tím, že se srovnávám s mou nejlepší kamarádkou. Hubne rychleji než já a já to v sobě občas řeším. Neříká se mi to snadno a přesto, že ji z celého srdce miluju a přeju jí to nejlepší, trošku jí to závidím :) Proč mám potřebu se s ní srovnávat? Čeho se bojím, že nebudu dost dobrá? Pro koho, proboha? Není mi z toho moc dobře, ale na druhou stranu je fajn, že si to umím přiznat a vědomě s tím pracuju.


Takže jo, Haňulko, seš dost dobrá! Raduju se z úspěchů mé kamarádka a z toho, že je šťastná a spokojená. Tohle není žádná soutěž a vyhrát můžu v životě pouze nad jedinou osobou. Sama nad sebou! Tam má smysl “soutěžit” :) Na druhou stranu jsem v tom našla i dobrou stránku. Aspoň mě to nakopává ke větší aktivitě. Mám teď zrovna období, kdy je mi to vlastně tak trošku jedno a nemám tah na branku. Je pro mě mnohem důležitější, aby moje srovnávání neničilo vztah k mé kamarádce. Tudíž si z toho beru pozitivum... teď je to ona, kdo mě táhne. I když po většinu našeho kamarádství jsem tahoun spíš já. Takže děkuju Zdeňulko ♥ náhodou je fajn se na chvíli vzdát a nešéfovat :) bože, jakej já jsem vedoucí :) až jsem tím někdy sama sobě směšná :)


Takže poučení dne? Nech Ego ať si hraje ty svý hry a jen ho pozoruj a směj se. Neber se tak vážně milá Haňulko :) život není soutěž, život je jako řeka. Plyne. Někdy pomalu jindy rychle. Některý úseky jsou divoký a některý zas klidný. Nezkoušej ovládat tu sílu, spíš ji využij ve svůj prospěch, nedři se proti proudu a následuj směr, kterým tě vede...

Využij vítr, využij spodní proudy, využij i malých ostrůvků na odpočinek... ale neblbni a nemysli si, že donutíš řeku téct do kopce ;) To fakt neklapne ty můj malej pošuku :)

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka