"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

středa 31. července 2013

Den 66

Šedesát šest - ďáblovo číslo :)

Ráno jsem byla opět běhat a bylo to mooooooooc fajn. Já se fakt picnu, začíná mě to bavit :)

Snídaně: ovesné vločky + rozinky + mandle + lžička třtinového cukru

Oběd: bulgur, žampiony, sušená rajčata, celer



Svačina: tvaroh + rozinky + mandle

Večeře: 2x knackebrot + vege pomazánka, rajčata a trošku mozzarely

Káva s mlékem + merci čokoláda

Druhá večeře: meloun

Mě se fakt dneska nechce povídat, omluvte mě prosím :) po včerejším dlooouuuhým příběhu mám trošku vyčerpáno :)

A taky mi začala menstruace a mám chuť být poměrně tichá...



Tak tedy dnes jen takové jednoduché sdělení o tom, co jsem spapkala a tím pro dnešek skončíme. Je to jako rychlovka v sexu (což teda moc nemusím, ale někdy to splní účel ;) )

Mám tu pro vás jednu krásku z mé ložnice ;)


Jo, o sexu a intimitě bychom si taky někdy mohli povídat. Taky je to zajímavé téma. Tak tedy někdy příště. Krásný den či večer.

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka