"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pátek 19. července 2013

Den 54

Kdyby mi někdo před 10-ti nebo i 5-ti lety ukázal můj život teď... asi bych se hodně divila :) že budu opět hubnout a psát o tom blog, tak tomu bych nevěřila :) a našlo by se toho mnohem víc, čemu bych nevěřila. Jsem občas jak Alenka v říši divů :)

Dnes jsem už mohla jít běhat, ale byla jsem líná. Přiznávám se bez mučení. Jsem lenoch lenošná :)

Ranní váha: 89 - ty jo, boží!

Snídaně: ovesná kaše+ třtinový cukr 810 KJ

Oběd: hodně dobrá pečená zelenina s brambůrkama 830 KJ

Takže, jak vzniká tahle dobrota? Malá reportáž :)









PS. trošku připálený je to schválně, prostě to miluju! :)

Po O: ledová káva (s troškou zmrzliny) 240 KJ




Svačina: palačinky z pohankové mouky s domácí marmeládou z rybízu a tvarohem... zajímavý, ale už si to nedám :) a nektarinka 1 050 KJ


Večeře: 2x knackebrot + domácí lučina, rajčátka a 2 vejce na hniličko 1 400 KJ

Tolik fotek jídla v jeden den, to tu ještě asi nebylo :)

Krásné sny a krásné dny přátelé...

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka