"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

středa 24. července 2013

Den 59

Můj milý deníčku :)

raní běhání mě začíná bavit. Teda, ne že by mě bavila ta samotná činnost, ale líbí se mi ten rituál. A když se to tak vezme, vlastně mě začíná bavit i běhat. Opakuju si za běhu různé afirmace a pokouším se zbavit myšlenek, které mě tahají do minulosti a nebo do budoucnosti.  Odstraňuji je mantrou v přítomnosti. Jsem nádherná bytost. Jsem otevřená lásce. Jsem odvážná. Jsem milující a milovaná... tahle ranní “meditace” mi fakt pomáhá a mám ji už vlastně ráda! Co se to děje? No, prostě to funguje. Dělejte jednu věc dostatečně dlouho a podaří se vám vytvořit nový rituál. Pokračujte a rituál se vám dostane do těla. Vytrvejte a přejde vám až do morku kostí...

Jsem ve fázi, kdy proniká do mého těla. A já se mu otevírám stejně, jako se otevírá žena muži při láskyplném a vášnivém milování. Potřebovala jsem nějaký čas na “rozehřátí”, na to, abych ho opravdu pustila dál. Na to, abych se mu zcela odevzdala a on se mnou mohl začít tančit ten nádherný a vzrušující tanec. Ještě chvíli a podmaní si mě zcela. Bud sténat blahem při každém jeho doteku a najednou zjistím, že jsem na něm vlastně závislá :) že bez něj nedokážu žít … a toto s člověkem dělají endorfiny :) a teď mluvím o jakémkoli návyku (rituálu). O něčem, co v životě děláme tak často, že se nám to nepopsatelně zaryje pod kůži. Že se tím vlastně stáváme. Je to jako ten nejintimnější, nejžhavější a nejjemnější sex (milování), jaký si dovedete představit. Mluvím o životě. O energii. O podstatě našeho bytí...

Změň svoje rituály a změníš svůj život! Ale pozor, stejně jako dítě nevznikne po jedné noci vášně, ani nový rituál nevznikne ze dne na den. Musíš vytrvat. Věřit. Být trpělivá. Stále dělat to samé. A hlavně dovolit, aby se to stalo. Když žena otěhotní, taky se nechce po 3 měsících podívat jak vlastně její dítě vypadá. Netahá si plod z dělohy se slovy, potřebuju vidět jak roste :) Vypadá to, že se nic neděje. Není vůbec nic vidět. Necítí pohyby. Neslyší zvuky... přesto ví, že v temné hloubce jejího těla vzniká život. Zázrak! Její dítě v ní roste a ona jen prostě je! Dovolte tedy vyrůst i vašemu novému návyku. Nespěchejte na něj. Vše má svůj čas. Vše se děje ve správný čas a z nějakého důvodu. Buďte vytrvalí a trpěliví. S láskou, pokorou, důvěrou a úctou k sobě samým...

Ranní váha: 88,8 kg

Snídaně: ovesná kaše + rozinky+ cukr

Oběd: vařená brokolice, mrkev, celer a trošku brambor

Po O: káva s jedním cukrem a malá Merci čokoláda )prostě čokoládu miluju!)

Svačina: citronový BIO jogur

Veřeře: ledový salát, rajčátka, sýr cottage. Troška domácí tvarohové zmrzliny

Pozdní večeře: brokolice s trochou sýra niva

Když ráno běhám, zastavím se vždy na jednom místě v lese a jdu k nějakému stromu. K tomu, který si mě přitáhne. Obejmu ho a nebo se o něj opřu. Zavřu oči a představuju si, že je to muž mého života. Takový muž, který v sobě nosí kvality táty, milence, přítele i partnera. Je tam pro mě. Můžu se o něj opřít. Stojí tam a je pevně zakořeněný. Je velký a silný. Je to muž a zároveň je to představitel vesmíru nebo chcete-li Boha. Jsem u něj v bezpečí. Jsem “doma”... a ta půda, která ho vyživuje a která zase jemu dává vše, co potřebuje, to jsem já. Ženská energie. Země - matka...

Jsem připravená. Jsem odvážná. Jsem otevřená. Jsem ♥

Krásný den přátelé. Buďte co potřebujete být ... jen prostě buďte.

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka