"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

čtvrtek 4. července 2013

Den 39

Můj milý deníčku, dnes mám den jak na houpačce. Emočně, energeticky, náladově...

Ráno jsem vstala dřív a zacvičila jsem si s Jillian, jsem na sebe vážně pyšná!

Ranní váha: 91,7 kg

Snídaně: ovesné vločky, skořice, cukr - 580 KJ

Potom jsem šla do práce, kde jsem měla klientku, které se před nedávnem zabila přítelkyně jejího syna na kole. Bylo to pro mě tak silné povídání, že jsem nemohla přestat plakat. Navíc jsem poslední dny ve velmi nostalgické náladě díky cyklu a jsem velmi přecitlivělá. Opět jsem si uvědomila ten obrovský dar života a to, jak se vše může v jedné vteřině změnit. Cítím poslední dny zvláštní vnitřní smutek (a vlastně ani nevím proč), ale zároveň obrovský vděk a pokoru k životu.

Kdykoli, když mám pocit marnosti a chuť se na všechno vykašlat, dostanu okamžitě “zprávu z hora”. Dnes dokonce 3. Jednou tou zprávou byla tato žena. Druhou byl vzkaz od mého kolegy ze Schwarzkopf týmu a třetí byla zpráva od úžasné Stáni Mrázkové, díky níž jsem napsala svůj první e-book. Všichni tři mě vtáhli zpět do proudu. A znovu se cítím živá. Vrátila jsem se z pastí mysli zpět do přítomného okamžiku. Co mi vlastně právě teď chybí? Co potřebuju právě teď? Co se děje děvčátko moje?

Když jsem přemýšlela co se vlastně děje, zjistila jsem, že si asi potřebuju jen odpočinout. Cítím se velmi psychicky unavená. A tak jsem si dnes dala totální volno a jen tak jsem byla. Ještě to završím večeří s kamarádkami (kolegyněmi - kadeřnicemi) a zítra se zas pustím do práce. E-book čeká a práce na něm mě velmi baví a přináší mi radost.

Oběd: vývar s krůtími srdíčky a zeleninou 700 KJ a trošku ujetý druhý chod - tvaroh se sušenými švestkami a cukrem 1 100 KJ - to je fakt síla! Ale měla jsem na něco chuť a hlad...

Svačina: mrkvička a zelený salát z naší zahrádky, rajčátka z obchodu :) a sýr cottage 970 KJ

Na večeři si dám něco v restauraci, ještě nevím, co to bude... ale budu myslet na to, že už mám díky tvarohu se švestkama dost kalorií vyčerpaných.

Zvládla jsem to jen se šopákem! Jsem na sebe fakt pyšná. Plus káva s cukrem a 2 deci kvalitního bílého vína.

Krásné volné dny přátelé. Užívejte života s radostí, ať už hubnete, přibíráte, odpočíváte nebo pracujete, dělejte to s radostí, lehkostí a láskou. Potom jde všechno líp!

Hanka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka