"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pátek 2. srpna 2013

Den 67 a 68

Dva dny v jednom ;)

Není nic,co bychom měli hledat.Je to tu.Vše je uvnitř vás.Nepotřebujete hledat ráj,rájem jste právě teď.Nepotřebujete hledat štěstí,jste štěstím,ať jste kdekoliv.Nepotřebujete hledat pravdu,vy jste pravdou.Nepotřebujete hledat dokonalost.To je iluze.Nepotřebujete hledat sami sebe,nikdy jste se neopustili.Nemusíte hledat Boha.Bůh vás nikdy neopustil.Bůh je vždy s vámi,vy jste vždy se sebou...

Krásné, že?

Vždy máte u sebe člověka na kterého se můžete spolehnout. Sebe! Vaším jediným úkolem je dobře prozkoumat, jaký vlastně doopravdy ten člověk  je. Co v sobě vše ukrývá. Nebylo by škoda to nezjistit? Není zas tak těžké najít a pochopit všechny naše plusy i mínusy. Zkoumání sebe sama je velkou výzvou. Co je však ještě větší výzvou je přijetí všeho, co tam najdeme. Všech plusů, mínusů, průserů, hnusů, obrovské síly i zbabělosti...

Přijetím našich nedokonalostí se stáváme dokonalými ♥ Nehledejme Boha venku, můžeme ho najít jen v sobě... a uvidět ho potom můžeme v každém druhém člověku a v každé životní situaci. Každý dostaneme naloženo jen tolik, kolik uneseme. Takže to, že dostáváme větší a větší “dardy” znamená jen jediné, že prostě máme na víc ;)

Mám na své nástěnce jednu větu, kterou jsem si sem napsala ve chvíli, kdy mi bylo dobře a věděla jsem kdo doopravdy jsem.... Je to jedna z mých záchranných kotviček... zní takto: “Život je jednoduchý, úžasný a všedávající. Pokud máš pocit, že je to jinak, blbneš! :)”

Nastává období relaxace a klidu. Přestávka. Čerpání. Umírání vedoucí ke zrození... menstruace. Krásný čas, kdy jsme v hlubokém spojení sami se sebou. Doba, kdy prostě “víme”. Dříve jsem tuto dobu nepřijímala a proto jsem s ní měla velké potíže. Teď ji miluju. Dovolím umřít všemu starému, odžitému a nepotřebnému a ta malá smrt v sobě nese zárodek nového života. Mého nového života. Mé nové, neustále se měnící identity. A barva, která ji umocňuje je červená. Nádherná červená plná života, vášně a určité divokosti. Barva života! Žena v červené... ta nejvíce ženská barva, jaká může být. Žena v červeném prádle, žena v červených šatech, žena s červenými rty... to, že menstruujeme znamená, že jsem plné života. Nositelky nového života. Díky nám může vzniknout. Znáte snad krásnější dar? To, že v sobě máme zárodek nového života. Nové naděje. Že prostřednictvím našeho těla ve spolupráci s mužským tělem, s pomocí vášně a smyslného koktejlu hormonů, endorfinů a různých energií vzniká něco tak posvátného jako je nový lidský život? Ještě pořád nemáte rády menstruaci dámy? ;) Já už ji miluju stejně, jako svoje tělo, díky kterýmu jsem naživu. Není totální békovina nenávidět a nadávat na něco, díky čemu jsme tu? :) ó můj Bože, někdy jsme fakt pitomí :)

Oba dva dny:

Ranní procházka s pejskem. V kraťasích a s lehounkým větrem ve vlasech...

Snídaně: ovesné vločky + rozinky + třtinový cukr

Oběd: vařený květák, brambory ve šlupce (dokonalá záležitost!) a trošku sýra niva


1.8.2013

Svačina: knackebrot + vege pomazánka + rajče

Večeře: trošku netradiční :) trochu grilované zeleniny, ledová káva na mojí Garden party s lidmi, kteří se stejně jako já učí mluvit anglicky. S báječnýma lidma, kteří jsou všichni do jednoho moji přátelé a který miluju! Lidi, který jsem potkala proto, že jsem se rozhodla přestat přežívat a začít žít. Lidi, kteří jsou jeden vedle druhýho úžasný bytosti! Dopřála jsem si večer asi 4 dcl bílého vína a užila si nádherný letní večer ♥

2.8.2013

Svačina: tvaroh s rozinkami a mandlemi

Večeře: teprve bude, ale dám si uzenou makrelu, knackebrot  a rajčátka. A pak možná vyrazíme někam ven na kávu nebo tak něco... možná ještě něco zďobnu nebo vypiju, kdo ví :) A není to nakonec jedno? Důležitý je, že jsem happy! A doufám, že vy taky ;)

Jo a malý překvapení na konec... vím, že jsem říkala, že se budu vážit jen v pondělí, ale dneska ráno mě ta váha k sobě přitáhla... chtěla mi něco důležitýho říct ;) Dnes mám přesně 10 kilo dole!!!! Juchůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů, bude oslava :)




Krásný víkend miláškové :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka