"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

čtvrtek 8. srpna 2013

Den 73

Well :) Jak už jsem naznačila, ráda bych se dotkala i trošku choulostivějších témat. No a protože jsem dnes na fb narazila hned na dva příspěvky, mám pocit, že je ten správný čas...


Jeden je z pohledu muže a druhý psala žena. Oba ale vlastně mluví o tomtéž. I když se to nemusí na první pohled takto jevit, je to o uctívání a milování muže a ženy. O mužsko-ženské polaritě.


Tak tedy nejprve pohledem ženy Denisky Palečkové (jemnější způsob podání...)


Ženské tělo se naplňuje radostí, láskou a energií zpravidla tehdy, když se dotýkáme oblasti srdce a cítění – hruď, dekolt, šíje, tvář a vlasy, bříško a ‚okrajové‘ části těla – dlaně a chodidla, ruce a nohy… odtud pak pokračujeme dále do středu těla. Poté, co se tělo ženy uvolní a naplní energií, začne se otevírat centrum sexuality.
U mužů je tomu většinou naopak. Jejich nejcitlivější orgán je penis. Když se mužů s láskou dotýkáme a uctíváme je v oblasti pohlaví, začne se otevírat jejich srdce. Muži energii sbírají nejprve v pohlaví a odtud se pak díky dotekům a práci s dechem rozprostírá do celého těla. Životní energie u mužů stoupá z pohlaví nahoru a otevírá oblast srdce, krku a další energetická centra.
Tomuto principu říkáme polarita nebo také teorie plusů a minusů. Muži mají v oblasti pohlaví plus a v oblasti srdce minus. U žen je to naopak – plus je v oblasti srdce a pohlaví je minus. Plus je aktivní, dávající pól. Minus receptivní, přijímající. Proto také mezi ‚správně‘ polarizovanými těly muže a ženy vzniká doslova magnetická přitažlivost. Muž se cítí penisem přitahován do vaginy a žena zaplavuje muže láskou.
Když se nás někdo dotýká v ‚minusových‘ oblastech, můžeme reagovat napětím, frustrací či nudou. Ženy, jejichž tělo ještě není vláčné a rozehřáté láskyplnými doteky, reagují zpravidla na dotek v oblasti pohlaví stažením. Muži, když je dlouho hladíme v oblasti hrudi, na hlavě apod., se po chvíli buď naštvou, nebo usnou. Brána k jejich energii totiž leží v oblasti pánve.
Intimní masáž pro muže a ženy skýtá mnohem více než příval energie a potěšení. Obzvlášť ženy mohou poznat nesmírně léčivou sílu masáže intimních míst. Mnoho žen zakouší sníženou citlivost nebo i bolest po porodu dítěte a/nebo po operaci. Také prožitek zneužívání vede k odtržení se od energetického středu. V masáži využíváme jemnou techniku, která nám toto pomáhá uvolnit a vede nás k často netušené citlivosti, otevřenosti, svobodě, flexibilitě a radosti.
Muži se prostřednictvím intimní masáže mohou naučit, jak zvýšit svou kapacitu prožitku celotělového potěšení. U mnoha mužů se prožitek rozkoše omezuje do oblasti pohlaví. Energie nastoupá do erekce a vzápětí se ‚vybije‘ při ejakulaci. Nicméně díky práci s dechem a tělem se muži mohou naučit, jak vnímat intenzivní rozkoš ve všech částech těla a jak prožít orgasmus bez ztráty energie v ejakulaci. Díky tomu se cítí plní energie a celotělové blaženosti, která přetrvává i dlouho po orgasmu.
A nyní pohled muže :)
ROZDÍL MEZI SEXUÁLNÍMI POTŘEBAMI MUŽE A ŽENY...Všechny tyhle povídačky o Marsu a Venuši .....


A taky jsem nikdy nerozuměl tomu, proč muži myslí hlavou a ženy srdcem.


Minulý týden jsme šli s manželkou do postele.
Začali jsme se pod dekou navzájem dotýkat a hladit se.
Už jsem byl pěkně nadrženej a myslel jsem si, že je to oboustranný a že je to jednoznačně nasměrovaný na sex.
Ale přesně v tu chvíli mi manželka povídá: ''Poslouchej, já teď nemám žádnou chuť na sex, mám chuť jenom na to, abys mě pořádně objal, jasný?''
Odpověděl jsem: ''Coooooo?''. Na to mi odpověděla kouzelnými slovíčky: ''Ty prostě neumíš jednoduše zacházet s emocionálními požadavky ženy''. Tak jsem to vzdal: tuhle noc jsem musel usnout bez sexu!


Následující den jsme šli s manželkou do nákupního střediska chodit po krámech. Díval jsem se na ni, jak si zkouší troje nádherný, ale drahý šaty. Protože se nemohla rozhodnout, řekl jsem jí, ať si je vezme všechny. Nevěřila vlastním uším a motivovaná mým plným porozuměním hned kula železo, dokud bylo žhavé.
''Miláčku, k takovým šatům ale potřebuji nutně nové boty, už vím, jaké by se mi hodily, ale stojí dva a půl tisíce. Řekl jsem jí na to, že má absolutní pravdu, a ať si je samozřejmě vezme. Pak jsme šli kolem klenotnictví.
Vrazila mi šaty a boty do ruky a zmizela vevnitř. Vyšla s nádherným náramkem posázeným diamanty.
Souhlasil jsem a pochválil jí její vytříbený vkus. Kdybyste ji viděli... Byla nadšená, na vrcholu blaha. Nejspíš si myslela, že jsem se asi zbláznil, ale v tom momentě jí to bylo v podstatě jedno.
Myslím, že jsem jí mým souhlasem totálně naboural její filozofické schéma.
Byla už jak v extázi a snad i sexuálně vzrušená.
Lidičky, výraz jejího obličeje byl neuvěřitelný, to byste museli vidět.
A v tom okamžiku mi svým nejmilejším úsměvem povídá:
''Už jsem spokojená, teď můžeme jít k pokladně!''


Byla to makačka nezačít se smát, když jsem jí odpověděl: ''Nene, drahoušku, myslím, že momentálně nemám žádnou chuť na to, abych tyhlety všechny věci kupoval''.


Zbledla jako křída a snad ještě trochu víc, když jsem dodal: ''Mám chuť jenom na to, abys mě pořádně objala''.
A když začala prskat vzteky, přišel poslední mistrovský kousek: ''Ty neumíš prostě a jednoduše zacházet s finančními možnostmi muže''.


Myslím, že tak do roku 2016 nebudu mít žádnej sex...


Fakt jsem se dnes zasmála! Život je úžasnej :)


Tyto dva pohledy nádherně ukazují jak to je. Zjistila jsem, že pokud se chci v životě cítit dobře, potřebuji mít vždy oba náhledy. Potřebuji mít (prožívat, cítit, žít...)
hloubku, moudrost, něhu a lásku -  a zároveň potřebuji do svého života i humor! A přesně tímto se můžeme vzájemně obohatit! My jsme schopny mužům nabídnout jedno a oni nám zas druhé. Nádherně se doplňujeme v mnoha oblastech. Ať už v těch emočních či psychických, tak i v těch tělesných. Je načase přestat spolu bojovat a začít spolupracovat a doplňovat se! V tom spočívá ta krása...


Takže, abych se dostala na začátek příběhu...  jak souvisí sex (potažmo sexuální energie)  s hubnutím? Poměrně hodně :) Když pominu, že je to docela příjemný pohyb a podobné “povrchově viditelné aspekty” je to hlavně o tom, že většina obézních lidí nepřijímá svoje tělo a nepřijímá svou sexualitu... Jak to vím? Byla jsem jednou z nich...


Toto téma je příliš obsáhlé na jeden článek, budeme se mu věnovat pomalu a postupně. S láskou a moudrostí i s humorem :) Uděláme si takový sexy Glamour seriál :)

A abych vám tu pořád necpala fotky jídla, jedna fotka, jak si lze taky užít jedno z potěšení...



Teď, pokud vás to tedy zajímá, se vrátím k jídelníčku a pokroky v hubnutí :)


Ranní běhání - fakt je to dobrý!


Snídaně: ovesná kaše s rozinkami a mandlemi


Oběd: brambůrky, cuketa, zelené fazolky a trochu nivy (já vím, furt dokola, ale měla jsem toho hodně...) :)


Po “O”:  káva a kostka kaštanky (čokoláda - aby nedošlo k omylu) :)


Svačina: hrozny, tvaroh s rozinkami a trochou třtinového cukru

Večeře: 3x knackebrot s domácí lučinou a vege pomazánkou + rajčata, okurky

Mějte se krásně a užívejte si život. To neznamená, že budete bláznit, ale že všechno, co děláte, budete dělat s láskou, radostí a úctou. K sobě, k druhým i k celku...

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka