"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

úterý 6. srpna 2013

Den 71 a 72

Takžéééééééééééééé :)

Nějak se mi to vymyká z ruky a píšu jednou za dva dny... no, dobrá. Pokusím se to srovnat zpět :)

Běhání začne zítra - což je středa ráno.

Dnešní ranní váha (úterý): 87,4 kg (což je fajn vzhledem  k tomu “prasečímu” víkendu :) )

Jídelníček zhruba stejný po oba dny...

Snídaně: ovesná kaše + rozinky + třtinový cukr

Oběd: pečená cuketa, brambory, zelené fazolky, dochucené sýrem niva



Po o: káva s kouskem čokolády...

Svačina: ovoce (meloun, hrozny)

Večeře: zeleninový salát k chlebovými krutony, mozzarelou a semínky



Jo a taky asi 4 mandle v čokoládě :)

Nějak mi to vedro už leze na mozek...co vám? Dnes večer jsem se byla sama s naším pejskem vykoupat na “vápence” a bylo to super! Měla bych asi takové výlety podnikat častěji. Je docela fajn vyrazit někam sama... docela hodně času trávím s lidmi, které znám a zjistila jsem, že vždy, když jsem někam vyrazila sama (na seminář, na víkend s angličtinou atd.) potkala jsem vždycky někoho, kdo mi trošku “promíchal” život. A vlastně všichni pozitivně...

Docela mě štve to naše maloměsto, není tu moc možností kam vyrazit sama. Žádné moc velké aktivity se tu nekonají. Takže ani dnes se nic “zásadního” nestalo, ale bylo fajn jak se tam se mnou začal jeden muž bavit ;) a hlavně, ta večerní koupel byla fakt luxusní!

Jsem po letech úplně sama doma (chlapeček vyrazil s přítelkyní na dovolenou) a je to takový zajímavý, příjemný a nový pocit. Můj syn už je sice dospělý a nějak nevyžaduje mou péči ani společnost, ale je to prostě jiné, když tu není. Užívám si to :) až na to, že musím sama chodit se psem :) Takže zítra ráno jdeme spolu zase po pár dnech běhat...

Rozhodla jsem se, že budu ještě více a otevřeně mluvit o všech možných tématech a hlavně o těch “intimních”. Myslím, že to tu stále ještě chybí... Dnes jsem si s jednou zákaznicí na toto téma povídala (jo, kdyby jste to nevěděli, stále mě živí kadeřnická profese :) ) a shodly jsme se na tom, že je fajn o těchto věcech mluvit otevřeně, s pokorou, humorem a s láskou.

Takže brzy očekávejte nová, intimnější témata :) Sex. Vztahy nezadaných. Život “hodné holčičky” vs. život “divošky”. Jak souvisí intimita s kily navíc. Jaká máme přesvědčení v hlavě a co nám to do našich životů přináší. Jaké jsou představy žena a jak se o nich bojí mluvit, aby nebyly nepřijatelné... atd...

Tak tedy krásný, letní, horký večer... plný lásky a vzrušení... já jdu spát. Sama :)


www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka