"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

čtvrtek 29. srpna 2013

Den 95

Pomalu končí léto a s létem končí jedna etapa mého života. Jako bych s kily odhazovala poslední zbytky strachu. Strachu z dokonalosti. Strachu z bytí. Strachu ze života. Protože k tomu, aby člověk opravdu žil, musí být otevřený a odvážný. To platí o ženách i mužích, ale pokud se žena opravdu otevře, přichází mnohdy něco, co by sama ani v nejkrásnější představě nevymyslela. Pokud se dokážeme otevřít a dovolit vesmíru, aby nám dal to nejlepší pro nás, mnohdy dostáváme něco mnohem lepšího než o co jsme žádali. Jen to chce mít vedle odvahy a víry také pokoru. Nespěchat a nemyslet.


Často říkáme: “myslel/a jsem, že…”... a o tom to je. Ty nejlepší věci nevymyslíme, ty se prostě stanou! Ano, na začátku každé takto dokonalé věci je myšlenka, ale to, jak se to stalo, už mnohdy není naše práce. Můžeme tomu říkat štěstí nebo náhoda, já však věřím, že je to fungování dokonalýho  vesmíru. Schválně, zkuste si uvědomit 3 nejlepší věci, které vás v životě potkaly a kolik z nich jste si naplánovali. Ne na ně mysleli a nebo si je přáli, ale naplánovali si je…


Často se taky ukáže že něco, co v první chvíli vypadalo jako tragédie, se časem ukázalo jako to nejlepší. Opustil vás manžel, utekl za jinou? Možná je to proto, že na vás čeká vás pravý životní partner! Věděla jsem, že můj partner přijde. Tak jsem věděla jak bude vypadat a jaké bude mít vlastnosti. I to, že bude mít děti. A poslední dobou jsme si uvědomila, že to bude muž, kterého opustí žena, protože on sám by asi z partnerství neodešel. Vypadá to, že ho opustila proto, aby mohl potkat mě…


Já vím, že to vypadá totálně nelogicky, šíleně a bláznivě, ale my oba máme pocit, že spolu strávíme zbytek života. Troufnu si být čarodějkou a řeknu, že jsem našla svého budoucího muže a dovolila jsem mu, aby mě nádherným způsobem sbalil :) Někdy později vám o tom povím…


Co se týká hubnutí, mám vekou radost. Stále mi mizí kilo za týden a moje tělo je čím dál krásnější, zdravější a vitálnější. A taky je spokojené. Souzní s mou duší i energií. Ještě víc než předtím se směju, mám chuť tančit, milovat se a tvořit. S kily se rozpouštějí a odcházejí různé bloky a staré bolesti. Je to nádherný proces. Miluju to! Nejen kvůli těm kilům, ale i kvůli té energii co mám. Opět mě to utvrzuje v tom, jak je nesmyslné nevěřit si a bát se… Bože děkuju za všechny tyhle nádherný lekce.


Pro neznalé: moje váha těsně po novém roce činila 101 kg. 25.5.2013 kdy jsem začala hubnout to bylo 97,5 kg. Dnes je to 84,1 a do konce roku budu vážit maximálně 77 kg ;) Jsem na sebe vážně pyšná!


Včera na angličtině byla opět skvělá nálada. Miluju ty lidi. Jsou úžasní. Celý můj svět je plnej výbornejch lidí. Ne, nebylo to tak vždycky. Můj svět venku odrážel můj svět uvnitř. Takže pokud se vám opakovaně děje něco hnusnýho, je čas vyházet ty sračky, co máte ve své hlavince. Pokud to neuděláte, ono to pak venku smrdí… Jak jste na tom? Kolik páchnoucích mrtvol (jak nazval Jaroslav Dušek naši nezpracovanou minulost) sebou pořád taháte?



Pusťte to! Pohřběte. Nechte to být, ať už se stalo cokoli! Je to pryč! Jen tehdy, až zvládnete vylejt tu žumpu, která v nás vzniká, když se průběžně nečistíme (odpuštění, pokora, vděk…) jen tehdy může náš život naplnit něco nového a čistého. Jak asi dopadne ta nejprůzračnější voda plná voňavých kvítků sedmikrásek, když ji nalejete do žumpy?

Just do it! Není čas čekat. Není na co. Je jen dnes. Tady a teď. Dejte šanci dnešku, aby byl tím nejkrásnějším dnem jak pro vás, tak pro všechny, kteří vás potkají. Zkuste dnes udělat nejdříve sebe šťastným a potom pomozte někomu jinému, ať se i on cítí šťastnější. Jen tak. Usmějte se na krásného muže, pánové, mrkněte na nějakou ženu. Pomozte někomu s taškou, dejte dítěti drobák na zmrzku… cokoli! Udělejme spolu svět krásnějším ♥ Buďme pro dnešek naivními snílky. Buďme znovu dětmi s čistým a velkým srdcem...

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka