"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

neděle 4. srpna 2013

Den 69 a 70

Víkend za námi - život před námi :)

Dnes možná někoho nadchnu a možná někoho zklamu, ale takový už je hold život. Víkend, který právě končí se totálně vymknul kontrole :) a právě to se mi na něm líbilo. Ačkoli to nutně neznamená, že to budu opakovat v tomto “složení” znovu. Ale vymykání kontrole dám i nadále volný průchod :)

Takže sobota do cca 18 hodin měla docela “normální” průchod.

Snídaně: ovesná kaše

Oběď: grilovaná cuketa, brambory

Svačina: meloun

Ale... a teď to nastane :) můj malej bráška měl včera narozeniny, bylo mu 40! :) Dělal klasickou oslavu s pečeným prasátkem (potažmo uzenou a nad ohněm dogrilovanou kýtou). Taky s alkoholem a brambůrkama. Taky s tancem a jeho kamarádama :)

Asi tušíte, že se to zvrhlo...

Jo, sežrala jsem asi půl kila prasete a pila jsem Tullamor Dew s Coca-Colou! No, co už :) Jediný, co mohu použít jako plus je, že jsem nejedla chleba a brambůrky :) ale to je asi slabá útěcha...

Takže nejsem schopná říct, kolik kalorií jsem včera snědla a vypila :) Těch drinků jsem měla asi 4-5, co já vím :)

No a jak se tak vymklo jídlo, vymkla se i zábava. O 10 kilo lehčí tělo způsobilo to, že se cítím více žensky, sexy a smyslněji. Tím pádem přišly na řadu i řeči o sexu a flirtování :) No a dokonce i mazlení s jedním mladým mužem.

Opravdu jsem si to užila a utvrdila jsem se v tom, že začnu ještě víc užívat příjemných částí života a že je dobře, že jsem čokoládu a přežírání vyměnila za jiné požitky a prožitky. Jsem koneckonců labužník, tak proč ne :)

Jo a co vyplývá z toho, že se dá někdy tvrdě pěstovaný návyk vyměnit za totální prasárničku typu alkohol, maso a flirt? Že se nic zvláštního nestane! Nepřiberete za jednu noc 10 kilo zpátky. Nemusíte se opít z pár drinků a jen se prostě trošku uvolníte. A flirt... bože, vždyť flirtování, mazlení a dokonce i sex, patří k životu stejně jako běhání a zdravé jídlo!   

A co je na tom nejkrásnější? Nebylo mi vůbec špatně! Prostě jsem si to užila bez pocitu viny! Jsem na sebe i za tohle dost pyšná!

Tak tedy krásný den či večer a kromě plánování, disciplíny a následování své vize, prožívejte také různé prožitky a nabídky života. Uvolněním se nestane nic zas tak hrozného, možná jen zažijete něco krásného, co byste nikdy nenaplánovali! Jak už jsem jednou psala... ty nejlepší věci se prostě jen stanou ;)

PS. nedělní jídelníček byl trošku “oškubaný”

Snídaně: kukuřičný polomáčený chlebíček

Oběd: jogurt, tvaroh, višně

Svačina: ledová káva a trošku zmrzliny, jo a 4 domácí sušenky z banánu, musli, rozinek a čokolády - recept vám dám zítra ;)

Večeře: 2x knackebrot s vege pomazánkou a meloun

Krásné dny i večery vám přeje hříšná duše - divoženka Hanka

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka