"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

sobota 24. srpna 2013

Den 88 a 89

Dva pracovní dny v Praze. Trošku to bolelo :) První den začal báječně. Na cestě do Prahy jsem zjistila, že nemám mobil. Na zastávce na dálnici jsem se polila kávou a vzhledem k provozu jsem do akademie přišla pozdě. Ale dobře to dopadlo, z žádné této události nebyl až tak velký problém. Nejhorší asi byl ten mobil (protože jsem měla domluvené nějaké schůzky). Ale už věřím, že všechno má nějaký svůj důvod a tak jsem pěkně po “práci” vrčela domů :)

Nicméně s jídlem už to bylo trošku horší. První den a oběd - pizza! No, co už. Měla jsem hlad… v tu chvíli jsem si řekla, ok, dám si přemýšlecí pauzu a nebudu to prostě řešit… Takže v pauzičce mě můj Slovenský kolega pozval na výborný vege koláč. Následovala večeře s týmem, kde jsem měla jeden kousek pizza chlebíku s česnekovou pomazánkou (takový ty z pizzerie - ale fakt byl malinkej :) ) Potom trošku cibuluvé polévky - zajímavé, ale nebude to asi patřit mezi moje favority. Objednala jsem si salát s modrým sýrem a vlašskými ořechy, doplněný hroznovým vínem a dvěma malými opečené kolečky bagetky. Což by bylo fajn, ale druhý Slovenský kolega si dal tataráka a to jsem úplně neustála. Tak, jak jsem se rozhodla, že nebudu jíst maso (hlavně zvířátek s “obličejem”), tak musím přiznat, že stále ještě jsou chvíle, kdy chuť převládne nad morálním kodexem. Což bylo právě v tuto chvíli. Takže sice ty topinky nebyly na oleji, ale jen v toustovači na sucho opečené, ale i tak to vůbec nezapadá do mé koncepce stravování :) no, jo no, dala jsem si dvě! Sice taky maličký, ale dvě… No a aby toho nebylo málo, tak moje Slovenská kolegyně si objednala “máslovou rybu - butter fisch” a po těch vekách s česnekovou pomazánkou a tataráku už nemohla, takže jsem ochutnala a to se nedalo :) lepší rybu jsem snad v životě nejedla! No, takže připočítejme kousek ryby.

K tomu ještě dvě deci vína a kávu s cukrem a je to téměř komplet. Proč téměř? Protože po příchodu na hotel se další moje Slovenská kolegyně vytasila se šáněm! Vypily jsme sice tak deci, ale k tomu ještě hrst oříšků… no, moc pěkný :)

Ráno snídaně na hotelu - musli (samozřejmě, že doslazené - ale bylo to asi nejmenší zlo…), ale se sójovým mlékem od kolegy (který už je vegan poměrně dlouho a má to prostě vychytané…).

Na oběd jsem si skočili do veganské rastaurace pod akademií (takže příště už žádná pizza!) a zeleninový salát, který jsem si objednala k obědu (místo obvyklé zapečené bagety) jsem si dala na sváču. Ve veganské jsem si ještě koupila koláč s broskvemi, který jsem si dala po cestě domů - a musím říct, že byl výborný!

No nicméně, po dvou dnech kilo nahoře! Ale je pravda, že to nemusí být pouze stravou, protože začínám menstruovat a to je vždy taková houpačka směrem nahoru…

Ať je to jak je to vůbec se mi to nehodí do plánu! Zítra mám den devadesát a chtěla jsem udělat takové shrnutí a nechce se mi říkat, že mám dole 11 a ne 12 jak tomu bylo ještě před třemi dny :) Fakt škandál! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka