"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pátek 30. srpna 2013

Den 96

Můj milý deníčku,

život je úžasnej ve svojí nestabiliě. Včera jsem psala, že je léto u konce a dnes je léto zpět. Pátek byl překrásný. Sluníčko svítilo a já jsem měla skoro volné odpoledne. Šly jsme s kamarádkou pěšky na nákup a zastavily jsme se na kávu. Seděly jsme na křesílkách a užívaly si sluníčka. Pak jsme si ještě lehly do lehátek na mé zahradě a relaxovaly. Nádhera! Jsem šťastná, že už umím neřešit blbiny a jen vystavit tvář slunci a užívat si tady a teď…

Od pondělí znovu začínám běhat a taky mi začíná jóga. Moje tělíčko je tak spokojený. Jen ještě potřebuje víc pohybu. Běh a jóga jsou moje volba. Vyzkoušela jsem kde co, ale toto je moje srdcovka. Pak ještě miluju tanec, milostný tanec (sex) a lyžování. A poslední dobou velmi vážně pouštím do své fantazie a představ, že si občas zajdu na koně. V mládí jsem jezdila i závodně parkury a musím říct, že chvíle s koněm, venku v přírodě, kdy jsem cválala a měla jsem vítr ve vlasech… ty prostě byly nádherný! Milovala jsem to.  Je čas vrátit do svýho života vše, co jsem milovala a miluju… je čas být znovu šťastnou dívenkou a smát se blbostem. Je čas věřit sama sobě a svým snům bez jakýchkoli pochybností. Je čas vrátit se domů. K sobě samé. Jsem v době, kdy jsem otevřela dveře a slyším… vítej doma Haňulko. Už nějakou dobu stojím mezi dveřmi a nevěřícně zírám, že jsem se vrátila  domů. Je čas zabouchnout ty dveře za minulostí. Už jsem se s ní rozloučila a vyslechla si vše, co mi mohla povědět. Teď už ty dveře nebudu otevírat, už mi nemá co nového říct. Všechno už jsem slyšela…

Když jsem přecházela z dětství do dospělosti (mám teď na mysli čas, kdy je dětství považováno za oficiálně ukončené - 18 let), moje váha činila asi 73 kg. Ne, nechci se vracet až na tuto váhu, jsem už žena. Nádherná, dospělá a vyzrálá. V mé hlavě je váha 77 kg, ale pokud moje tělo uzná za vhodné váhu nižší, dovolím to… jen zůstanu pružná a krásně ženská. Mám ráda svoje ňadra a zadeček a dohodla jsem se s mým tělem, že mi zůstanou ;) No a pokud moje tělo uzná za optimální váhu třeba 80 kg, taky to dovolím. Číslo není až tak důležité, důležitý je pocit… čísla jsou jen čísla. Ať už se jedná o věk či váhu, je to jen číslo. Důležité je zda se cítíme mladí či staří a nebo štíhlí či tlustí… a není málo případů, kdy se štíhlá dívka halí do neforemných triček, protože si myslí, že je tlustá a opačně dívka či žena, která má pár kilo navíc je vystaví na odiv a muži po ní šílí…

Proto mám dnes takový malý apel na nás dívenky a ženy… buďme sebevědomé a okouzlující. Věřme samy sobě a ve svou krásu. Je to vždy tak, že muž vidí to, co mu my ukážeme. Pokud mu ukazuji svou světlou stránku, je omámen, okouzlen, ozářen… pokud mu ukazuji své stíny, opak je pravdou. Přijměme své stíny, ale světu ukazujme svou zářivou podstatu…Ne, nemusím svoje temné stránky popírat, ale ani je nemusím používat jako ochranný štít. Když je přijmu a přestanu s nimi bojovat, rozpustí se. Ale stále je přítomna jejich esence,  díky které je můžeš vyvolat, kdybys je potřebovala. Například vztek má i své výhody. Je jen nutné vědět, jak s těmito temnými stránkami zacházet…

Moje corre massage zní: “Buď svá, buď okouzlující. I díky tobě může být svět krásnější!”

Odpověz si na otázku, jsi tou změnou kterou chceš pro svět? Je díky tobě svět lepší místo? Pokud ne, začni s tím právě dnes ;)

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka