"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 26. srpna 2013

Den 91 - a new life ;)

Je až neuvěřitelné, jak může jedna vteřina změnit život. Mám pocit, že jsem na prahu jednoho velkého příběhu. Jen čas ukáže, zda je můj pocit správný… Po nějaké době vám tu jednu vteřinu vysvětlím. Rozhodla jsem se, že začnu psát bestseller o lásce, sexu a milování. Včera se začala psát první kapitola… Bude to nádherný příběh!


Každopádně teď bych vám chtěla říct, že je nádherný věřit svým snům. Stále mi chodí do života muži, kteří mi ukazují, jak krásné bytosti to jsou. A je klidně možné, že včera se najednou zjevil muž, který by mohl být ON. Muž, na kterého čekám… Muž, kterého jsem viděla ve svých snech. Muž, o kterém jsem prostě bytostně věděla, že existuje…


Takže uvidíme, co se stane. Máme rande a moc se těším!


Těším se až budu moci po nějakém čase říct… věděla jsem to od prvního okamžiku. Zapamatujte si dnešní datum ;)


Takže co tu máme s hubnutím? Vyskočilo mi kilo nahoru, ale nevadí, je to v pořádku. Ono zase odejde. Do konce roku budu mít svých vysněných 77 kilo a budu milující a milovaná, nádherná žena ♥


Omlouvám se, mám totálně nefunkční mozek :) stále je tam prostě jeden nápis. Děkuji. Mám slzy v očích. Už několikrát se mi stalo, že jsem cítila, že je nějaký muž pro mě důležitý. Ale teď to vnímám mnohem silněji. Neuvěřitelná souhra. Podobné zájmy. Podobné příběhy. Podobný pohled na svět. A stejná chuť spolu mluvit, vidět se a tvořit… možná jsme oba cvoci! No a co :) Bylo jasný, že já, romantická duše a blázínek, potkám někoho podobnýho… Bože, proč se tak bojíme našich silných citů a emocí? Protože nás můžou zranit? No, ale bez možností zranění nepoznáme nikdy velký cit. Opravdovou lásku. Je vtipné, že včera jsem o tom psala a bylo to jen prostě sci-fi a teď? Teď je to realita…Muž, který má pocit, že jsem žena jeho snů. Muž, který je volný. Muž, který chce mít vztah. Muž, který je otevřený lásce. Muž, který touží po partnerce jako jsem já. Neuvěřitelné? Ano, já vím…


Omlouvám se za dnešní změnu tématu. Zase se vrátím k hubnutí, ale dnes ne. Dnes vám chci předat zprávu, že každý váš sen se dříve či později splní. Pokud v něj nepřestanete věřit a nepřestanete za ním jít i když to vypadá, že jste úplně vedle. Pokud prostě VÍTE, že jste na správné cestě, pokračujte. I kdyby vám kdekdo říkal kdeco. Pokud vám někdo tvrdí, že to není možné, jen vám ukazuje svou víru. Ne “pravdu”. Pravda totiž existuje jen a jen v každém jednotlivém člověku. V jeho mysli, srdci a těle.


Poslední dobou (však víte), jsem si občas kladla otázku jestli dělám něco špatně, že se můj partner neobjevuje. A vždy jsem nad tím chvíli přemýšlela a nic nevymyslela. Tudíž jsem přestala přemýšlet a začala jsem to prociťovat. A tam jsem věděla, že je vše v pořádku. Že mám ještě chvíli počkat. Že je na cestě ke mě. Že se mám dál věnovat dál tomu co dělám a “ukotvit” sama sebe ve své “nové podobě” a stále se dostávat hlouběji a hlouběji do svého středu. Tam, kde je láska, klid a pokora… Tam, kde všechno prostě vím.


Buďte tam co nejvíc. Ve svém středu. Vyleťte vzhůru, zajděte občas i dolů, ale vždy se vraťte zpátky k sobě… Ale nebojte se vydávat se na výlety. Do ráje i do pekla…V tom je kouzlo změny. Bez toho, abyste na chvíli pobyli v pekle, nepoznáte jaké je to být v ráji…

Jsme v tom našem životním příběhu zároveň režisérem, divákem i hercem. Dovolte sami sobě střídat všechny tyto role s láskou, pokorou a úctou. Když je čas, tvořte, když je čas, dívejte se a když je čas, hrajte (si). Uvolněte se a vraťte se do svého dětství, do časů, kdy jsme si uměli hrát. Kdy jsme věřili sobě i svým snům! Je čas… tady a teď! Nic jiného neexistuje… Tady a teď. Just here. Just now.

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka