"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

středa 28. srpna 2013

Den 93 a 94

Už zas skoro týden neběhám, ale nevadí mi to :) Naposledy jsem byla běhat minulou středu a asi půjdu běhat až v pondělí. Chodím jen na ranní procházku s pejskem a užívám si probouzející se přírodu. A příští týden už začíná jóga, moc se těším! Už mi vážně chybí. Cítím jak jsem ztuhlá a asi to zas bude nějakou dobu trvat než se rozhýbám…

Co se týká jídla, stále se držím jednoduchých pravidel. Ráno obvykle ovesná kaše s rozinkami. Oběd nějaká tepelně zpracovaná zelenina s přílohou. Například dnes jsem měla vařený květák a brambory. Ke svačině si někdy dám tvaroh s rozinkami, někdy ovoce, někdy třeba jáhlovou kaši, někdy rajčata a cottage atd. a večer si dávám zase zeleninu (většinou salát). I když teď, když začala být zima to asi vyměním za nějak tepelně zpracovanou zeleninu a zeleninové polévky. Moje tělíčko v zimě nechce saláty a čerstvou zeleninu, je mi z toho zima…

Takže jsem si dnes uvařila polévku z dýně hokaido a cukety. Byla výborná, ale příště si ji udělám maličko jinak. Dostala jsem recept kde je zázvor a trošku mi tam vadí… A taky jsem dnes dělala jáhlovou kaši. Je to výborná záležitost! Ještě jsem povařila jablíčka s hnědým cukrem a skořicí a přidala jsem do nic trošku mandlí. Zkombinovala jsem jáhlovou kaši, podušená jablíčka a pár sušených švestek a bylo to hodně mňam. I když moje milovaná kamarádka řekla, že by to příště prosila bez těch jablíček - drzoun drzá :)



Vařím pro ni moc ráda, ale už se moc těším až budu vařit pro mého muže a vlastně někdy i s mým mužem. Vařím ráda, pokud to není taková ta nutnost. Ráda si někdy pohraju s jídlem i jen pro mě. Ale nejlepší je to prostě pro někoho s kým vám chutná jíst…

Jinak jsem se dnes ráno vážila a jupí! Moje váha ukázala číslo 84,4 kg. Takže od původního předsevzetí mě dělí 4,5 kila! Ale moje výzva byla na cílovou váhu 77 kg, takže ještě pár kileček tam je :) Říkala jsem si jakým způsobem vlastně přestanu hubnout, když mám nastavený nějaký systém, který nechci měnit. Jak tělo vlastně pozná, že jsem u cíle? A pak jsem si řekla, že tělo ví co je pro něj nejlepší a že to nebudu řešit. Už teď jsem happy a pokud bych už nezhubla nic, je to v pořádku. A naopak, pokud se moje tělo rozhodne, že chce mít 75, taky v pořádku. Nechám to být a jsem sama zvědavá kdy se to zastaví…

Jo a taky jsem dnes dostala báječnou nabídku na účast na webináři jednoho Slovenského infopodnikatele, kterého jsem potkala ne semináři Tělo jako důkaz  (u Andyho Winsona). I on poměrně dost zhubl a učí lidi jak to zvládnout. Chce mě jako důkaz :) že to lze… velmi mě to potěšilo. Takže vám dám brzy vědět a budete si mě potom moci vychutnat skoro naživo. Pokud vás bude něco zajímat a budete se mě chtít na něco zeptat, moc ráda vám odpovím.

A do toho se čím dál víc zamilovávám…mám pocit, že jsem potkala muže svých snů a jsem šťastná! Je to úplně blbost, protože jsme se ještě neviděli, ale oba si myslíme, že jsme se narodili pro sebe. Takže buď jsem oba totální magoři a nebo stojíme na prahu velké lásky… To ukáže čas. Každopádně já uvnitř sebe vím, že jsem na velkou lásku a nádherný vztah připravená. Život je nádhernej a jsem moc ráda za to, že se mi podařilo ten můj svět totálně změnit podle mých představ a snů. Někdy mám pocit, že jsem umřela a jsem v nebi!

Chystám pro vás program, ve kterém bych vás ráda doprovázela na cestě ke změně. Prošla jsem tou cestou a znám ji. Vím, jak se cítí ten, co se mu nedaří a chce to vzdát. Vím, jak se cítí ten, kdo vidí první úspěchy. Vím jaké to je, když se najednou leknete toho úspěchu a těch nekonečných možností. Vím jak je těžké vyjít z té své bezpečné bubliny do neznámého světa… tím vším jsem prošla a ráda bych vám stála po boku, až tím budete procházet vy.

Rozhodla jsem se, že udělám to samé. Dám si datum, kdy tento program spustím. Zjistila jsem, že tento systém je pro mě jak dělaný. Mít prostě před očima datum, kdy to prostě bude hotové! Takže brzy očekávejte novou výzvu ;)

Krásný večer a věřte svým snům, plní se! Stačí jen věřit a po malinkých krůčcích se posouvat za svým cílem. Ale to nejdříve musíme vědět kam jdeme. Protože jak můžeme dojít do cíle, když nevíme jaký cíl to je? Takže si zkuste odpovědět na otázku. Co chcete? Kde chcete být za rok či za pět? Jak se chcete cítit? Co chcete mít a co chcete prožívat? Tady to začíná… snění beze spánku ♥

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka