"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

sobota 17. srpna 2013

Den 81 a 82

Pomóóóc :) nějak to nestíhám...

Čtvrtek a můj svátek - prima den - byl celý pracovní a večer angličtina. Hodně lidí mi přálo a večer jsem si moc pěkně povídala s jedním kamarádem. Cítím se opravdu skvěle v komunikaci s muži. Musím říct, že je fakt miluju. Jasně, že ne všechny :) ale ty, co je poslední dobou potkávám - co jakýmkoli způsobem vstupují do mého života, tak ty všechny. Ať už to jsou kamarádi, milenci, zákazníci... všichni jsou skvělí! Je krásné milovat muže, vážit si jich a věřit jim. Hodně to souvisí s pocitem mě k sobě samotné. V okamžiku, kdy jsem si začala vážit sama sebe, začala jsem se milovat a věřit si, mám to tak i s muži. A rovněž je to o jakémsi smíření s mojí mužskou složkou...

Jídelníček mám v podstatě pořád stejný, jen večer jsem si dala kopeček zmrzliny a taky pražené mandle. Jinak se to už hodně ustálilo a já baštím vlastně skoro to samé v různých obdobách.

Běhat chodím téměř každý den, jen v pátek jsem nebyla, protože jsem šla ve čtvrtek pozdě spát a fakt se mi nechtělo :) vidíte, nejsem zas tak precizní a bez chyb :) prostě jsem člověk jako každý jiný. Někdy mám sebedisciplínu a někdy mám prd :)

Pátek jsem zasvětila nákupům. Dostala jsem od maminky nějaké penízky k svátku a trošku jsem si přidala a nakoupila jsem si pár hadříků. Možná vám to bude připadat dětinské, ale udělalo mi to obrovskou radost! Už jsem si na sebe opravdu velmi dlouho nic nekoupila a radost z toho, když si můžu koupit krátkou sukýnku s volánkem a “turecké kalhoty”, byla fakt hodně hezká. Takový dárek sama sobě. Odměna. Pohlazení... Udělejte čas od času něco takového sami pro sebe! A´t už je to cokoli, dopřejte si něco zvláštního.

Byla jsem, kromě nákupů, s kamarádkou na obědě opět ve vege restauraci a taky jsme si odpoledne dopřály něco mimořádného. Koupily jsme si oříšky a ovoce v čokoládě a doma jsem si je vychutnaly a všechny jsme je zbaštily :) Výborný to bylo! K tomu kávička a radost z nového oblečení... no, prostě krásný holčičí den ♥

Moje ranní váha:


Jsem na sebe fakt pyšná! A miluju se za to, jaká jsem a jak se sama k sobě chovám. A velmi si uvědomuju jak mám krásnej život!

Dnes vám asi nepovím žádné velké moudro, snad jen apel... mějte se rádi a buďte na sebe hodní. Potom totiž budete hodní na všechny ostatní.

Jo a jako inspiraci přidávám dnes jedno video. Velmi s tímto mužem souzním a líbí se mi co říká. Takto nějak to mám postavené i já...

Krásný den či večer moji drazí a užívejte nádherného dne. Může být vaším posledním...

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka