"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

neděle 18. srpna 2013

Den 83

Sobota jak malovaná :) Nicméně nedělní brzké ráno už pro mě tak fajn nebylo...

Ranní běhání bylo fajn, je to prímový... pak sprcha, snídaně - k velkému překvapení ovesná kaše :) a pak pracovní dopoledne.

Oběd: jasmínová rýže a zelenina na pánvi (dýně, fazolové lusky, cuketa, lilek, cibule, česnek - zasypané lehce sýrem niva - fakt mňamka)

Odpoledne válení na zahradě a užívání si krásného volného dne. Jo a taky jsem prala, abych měla nějakou zásluhu ještě...

No a večer jsme s kamarádkou vyrazily na tanec :) Máme tu takovou krásnou zahradní restauraci, jen je škoda, že to tam úplně nežije... večer tam byla oldies diskotéka a musím říct, že to bylo fakt hodně oldies :) Hity jako “Otoč se má milá dozadu, sedí tam papoušek kakadu” a podobný perly... no, co na to říct :) Nicméně jsme se s kamarádkou pěkně vyblbly, viděla jsem letící hvězdu a ještě jsme se seznámili s milejma chlapíkama. No, báječnej večer. Až na jeho konec...

Co už nebylo tak úplně fajn, byl zážitek, kterého jsme bohužel byli svědky... pár, který byl tak trochu (nedokážu poznat jak moc) pod vlivem, tam bohužel ukázal jak uboze se k sobě  lidé můžou chovat... ještě teď je mi z toho smutno. Pravděpodobně proto, že se mě to poměrně osobně dotýká... nechám toto otevřené, nechci o tom mluvit.

Žena, která šla tančit pro jednoho z mužů, které jsme tam potkaly (podotýkám, že celou dobu seděl, protože je po úraze s nohou...). Její žárlivý a totálně vymaštěný (promiňte mi ten výraz) partner se odněkud vrátil a viděl ji tančit. Načež to šel řešit. Vykázal ji z parketu a viděla jsem je jak u stolu vehementně řeší. (malá vsuvka... žena, která je s takovým mužem, si neváží sama sebe. A pokud ho ještě provokuje, když ví jaký je, je ještě k tomu fakt pako - asi milovnice adrenalinu...).

Následně slečna odešla a její partner se to vydal vysvětlovat tomu k tanci vyzvanému (střízlivému) muži. Když žena uviděla, že její partner jde k tomu druhému muži, vrátila se a začala mezi ně vstupovat. Což bylo jako by svému partnerovi (poblázněnýmu volovi) mávala červeným hadrem před obličejem (očima). Muž, který v tom byl nevinně příliš nereagoval a zvolil taktiku, že se nebude hádat ani vyskakovat a že ten pošuk odejde. Nestalo se tak. Protože byl stále agresivnější a jeho partnerka ho “uklidňovala” v jednu chvíli mu ruplo v bedně natolik, že ji praštil do obličeje. Normálně jí jednu natáhnul. Úplně jsem vyjekla, načež se muž, se kterým jsem tančila (kamarád toho druhého muže) otočil a už jen viděl, jak ten idiot pokračuje a pěstí dává i jeho sedícímu kamarádovi. Samozřejmě vyběhl a následně i ten třetí muž a postavili se mu... a co myslíte, že začal vykřikovat ten agresivní muž?  On mi tu dělá do baby, já si nenechám srát do baby a podobné nesmysly...

Nikdo kromě mě si jich předtím nevšímal, ale já jsem bohužel na tyto situace velmi citlivá a pozorovala jsem je už delší dobu a tak mu říkám... “ty zmetku jeden, viděla jsem tě jak jsi ji praštil do obličeje. Ubožáku jeden! Vypadni odsud než bude zle.” V takových situacích je mi celkem jedno, kdo proti mě stojí a hlavně tam byli okolo další 4 muži. Ten muž se na mě podíval a nadechl se. Když se naše oči setkali, sklopil hlavu a začal něco mumlat a otočil se a z nadávkami odešel... Nicméně se tam potom ještě vrátil a hledal tu svou partnerku (asi si myslel, že mi ji tam držíme a opět vyhrožoval a ptal se kde je a že uvidí...), ale přesto, že měl silné řeči, v podstatě byl ve svém nitru podělaný strachy...

Muž, který uhodí ženu, je pro mě sráč! Nemůžu to říct jinak. A žena, která s takovým sráčem zůstává je bohužel taky sráč a velmi často z pozice oběti manipuluje se svým partnerem (to je totiž výborná manipulativní pozice, když vám někdo ubližuje...)... až když najde svou zuboženou sebeúctu, potom dokáže odejít... něco o tom vím, byla jsem jednou z nich. Pokud to neudělá, svého agresivního muže si bohužel zaslouží...

Vím, těžké téma, ale i o těžkých tématech je nutno mluvit nahlas... někdy rozvedu tu myšlenku, že je oběť zároveň i manipulátor. A agresor bývá obětí. Nikdy totiž není nic jednostranné. Kde je agresor musí být i oběť a obráceně, oba tuto hru hrají 50:50, spolu! Dávají si vzájemně prožitek, který oba vytvářejí. Mají na něm stejný podíl. Vždy říkám... pokud se něco stane v partnerství potřetí, je konec. Protože rozdíl mezi 3x a 100x prostě není!

Pokud mi něco projde jednou, budu si dávat velký pozor, abych už to neudělala znovu. Pokud mi to projde podruhé, stává se ze mě poloviční mazák. No a pokud mi to projde potřetí... pak už mám jasno, že to můžu dělat pořád. Do té doby, dokud se pověstné ucho neutrhne... což v mnoha případech bývá už opravdu pozdě. Někdy je to smrt, někdy nemoc, někdy je to totální vyčerpání. A je jedno zda se jedná o nevěru, agresi, pití alkoholu atd atd atd...

Dávejte si přátelé pozor na to, co váš partner zopakuje potřetí. V tuto chvíli je, ne že dobré, ale prostě nutné! zabalit tašku a je čas udělat pá pá... Ano, je důležité odpouštět, ale je stejně důležité mít sebeúctu. A tyto dvě věci dáte do rovnováhy pouze tak, že od takového partnera odejdete a napravíte škodu, kterou jste sami na sobě páchali. Až tehdy budete moci potkat nového partnera. Až tehdy, až změníte sami sebe a své vnitřní nastavení...

Krásný večer všem a nedovolte nikomu, aby vás ponižoval. Hlavně ne sami sobě!






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka