"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 19. srpna 2013

Den 84

No, takže jsem dnes nebyla běhat, ale zato jsem protančila sobotní noc, tak to je v poho, ne? :) Ale zato jsem si oblékla kraťásky a triko a šla jsem se projít s pejkem na pomalou procházku. Bylo to kouzelný. Bylo pozdní letní horké ráno a já jsem se dívala na přírodu tentokrát pomaleji než obvykle. Viděla jsem na stromě jablíčka, viděla jsem velký mravence, jak se prohánějí a nosí svoje poklady a sedla jsem si “na kostelíčku” pod strom a koukala se na to naše pěkný město. Je tam nádherný výhled. Pro neznalé Třebíče - naše město se nachází v podstatě na čtyřech kopcích, které spojuje náměstí v ďolíku. A ten kopec na kterém bydlím já, považuji za nejhezčí. Bydlela jsem už i na jednom z druhých kopců, ale tady je mnohem více přírody a klidu. Je to vlastně nejstarší část města (sídliště), ty ostatní vznikly mnohem později a je to znát. Nejsem tu narozená, ale bydlím zde od svých 12-ti let, takže vlastně většinu svého života. Nicméně jsem se za svůj život tolikrát několikrát stěhovala a tak nějak nelpím na místu, kde žiju. Ale musím říct, že v domě, který jsem před 6-ti lety koupila (tehdy ještě s mým bývalým mužem, se kterým jsem se rok nato rozvedla), se mi líbí asi nejvíce. Je tu překrásný výhled a mým snem je veliká terasa. Vím, že ji tady jednou budu mít! Občas se na ní vidím, je velká, plná květin a je na ní proutěný nábytek a lehátka. Je to zóna relaxace a místo  k povídání. Svítí na ni slunce, když vychází a když zapadá. Takže na ní snídám po promilované noci s úžasným mužem a nebo si na ní povídáme s kamarádkou o holčičích tématech. Taky si na ní dávám oběd se svým partnerem, synem a jeho přítelkyní... Znáte tu větu: “Pokud si to dokážete představit, jako by jste to už měli” Takže terasa sice není, partner taky ne, ale to neznamená, že tu za pár týdnů či měsíců nemůže být obojí ;)


Snídaně: ovesná kaše + rozinky + mák (no, bylo to “fajn”, ale už si to nedám) :)


Oběd: jasmínová rýže a zelenina na pánvi




Svačina: výborná záležitost... tvrdý tvaroh, lžíce zakysané smetany, rozinky, datle, mandle, slunečnicová semínka, sezamová semínka a datlový sirup - vynikající!




Večeře: zeleninový salát s nivou a semínky


Je krásný cítit se znovu hezká a sexy. Byla za mnou jedna zákaznice, se kterou mám velmi krásný přátelský vztah, přesto, že se neznáme zas tak dlouho. Ale znáte to, někdy někoho potkáme a je to prostě tam! Byla za mnou po pár týdnech a její reakce byla fakt kouzelná... říkala mi, vypadáš krásně, ale mě ses líbila předtím víc :) no, já jsem se sama sobě předtím teda fakt víc nelíbila :) vysvětlovalal jsem jí svoje pocity. Říkala jsem jí, víš, to jsem nebyla já. Byla jsem prostě jen schovaná. Jako když ti je zima a potřebuješ velký kabát... kdyby sis ho vysvlékla moc brzy, můžeš umrznout. A já jsem se prostě potřebovala připravit, abych ho mohla sundat. Postupně otužovat. Pomalinku. No a teď už můžu a tohle jsem Já. Tohle je moje pravé Já. Naučila jsem se milovat a přijímat svoje tělo takové, jaké bylo a právě z lásky k němu hubnu. Protože jsem ho zatěžovala moc. Nelíbilo se mu to. Bolely mě kolena a záda, cítila jsem se unavená a bez energie. No a o estetickém hledisku už ani nemluvím :) Pohled do zrcadla mi nedělal příliš dobře. Dívala jsem se na svoje tělo jinak, s úctou a láskou, ale ne se zalíbením. Což teď činím :)


Museli byste mě vidět. Stojím nahá před zrcadlem a prohlížím se. Hladím si prsa, boky, bříško... sahám na sebe se stejnou úctou a láskou, jako sahám na muže, se kterým se miluju. Jo, jsem prostě zamilovaná do svého staronového Já. A vždycky si říkám... jsem tu s tebou a už nedopustíme, aby jsi trpěla, ano? Já vím, může to znít bláznivě, ale jsem přesvědčená o tom, že naše bytost se skládá minimálně ze tří těl. Z fyzického těla, emočního těla a pak těla, které nazývám spirituální... a pokud jsou všechny tyto tři části spokojené, jsem šťastná!

Proto se starám o všechny tři s láskou a úctou. Nemůžu vynechat ani jedno. Potřebuji mít naplněné potřeby všech tří těl, aby ani jedno nestrádalo... proto jsem se rozhodla vpustit do svého života i sexualitu. Je to opravdu přirozená součást života a bez ní je život o něco ochuzený... stejně tak, jak by byl bez naplnění spirituálního či emočního. A jestli vám něco “nesedí“ na mých slovech, jestli vás já nebo kdokoli jiný rozčiluje, jestli nesouhlasíte s tím, co říkám a připadám vám nepřijatelná... asi nějaká část vás samotných volá po vaší pozornosti. Možná právě vaše sexualita nebo spiritualita...

Volá? Pokud ano, dejte si rande a zajděte na slovíčko. Dozvíte se možná netušené. Dělám to čím dál častěji a musím říct, že právě i moje přijatá sexualita má s tímto mnoho společného. Tím, že jsem přijala sama sebe jako ženu, která je někdy smyslná, někdy něžná a někdy perverzní, tím se mi hodně ulevilo a uvolnila jsem se. A tím, že jsem se uvolnila se v mém životě děje vše ještě víc bez tlaku a stresu. Ještě více plynu a mám pocit, že jsem součástí proudu. Už nemám pocit, že musím vše zvládnout sama. Už nemám pocity strachu, jak vše zvládnu sama. A už nemám pocity beznaděje, že jsem na vše sama... přesto, že se nic fyzicky nezměnilo a já vlastně sama jsem.

Ale už vím, že když dělám vše, jak nejlépe můžu, věřím v nějaký vyšší smysl a v to, že se mi vždy děje to, co je pro mě nejlepší, prostě je o mě postaráno. Jasně, že to neznamená, že sebou fláknu na sedačku a vyhodím si kopyta do luftu a všechno mi spadne pod nosánek samo :) Znamená to, že jsem součástí nějakého celku a že pokud dělám to nejlepší pro sebe a zároveň právě pro ten celek, zůstanu ve spojení. Jak sama ze sebou, tak i tím celkem... Je to jako nádherný tanec s partnerem, se kterým jste jedno tělo a jedna duše... Tančím se svým životem a jsem šťastná!

Krásný den právě tobě, ano, právě tobě, co si čteš moje řádky. Děkuji ti. Já jsem já a Ty jsi Ty, ale zároveň Já jsem Ty a Ty jsi Já ♥





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka