"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

neděle 11. srpna 2013

Den 76

Dneska přestanu otravovat se sexualitou a intimitou a vrátím se zase k hubnutí, co říkáte? :)


Ráno stále běhám a mám to už fakt ráda. Baví mě ten ranní kontakt s přírodou a sama ze sebou. Krásně si rovnám myšlenky a napadá mě spousta souvislostí. Už se mi líp i dýchá a nemám pocit, že umřu. Taky už se moc těším na jógu, protože cítím, jak jsem “zatuhlá”... a dokonce si všímám, že z mého těla mizí celulitida. Myslím, že je to asi víc jídle než tím ranním pohybem, ale možná je to spojením obého. Každopádně se cítím skvěle. Mladě, krásně, sexy, klidně, čistě, vyrovnaně, vesele, někdy i smutně, hloupě i moudře... prostě jsem šťastná!


I když na mě poslední dobou poměrně často vyskakují moji strašáci a zvou mě na slovíčko, neutíkám před nimi. Naopak, jdu s nimi na slovíčko a povídáme si. Je to zajímavý. Jakmile jsem si vzala na slovíčko jednoho, vylézají pomalu i ti ostatní. Někteří jsou fakt už hodně “akutní” :) Je to samozřejmě mou prací na sobě samé, ale musím říct, že ta čistota v jídle (to, že neplácám kde co) mi k tomu honě pomáhá.

Dneska u běhání jsem měla nádherný zážitek. Vždycky, když vylezu jeden takový kopec, na chvíli se zastavím a obejmu nějaký strom. Někdy stejný, někdy jiný. A dnes mě to táhlo k jednomu, co je trošku nakřivo. Má ty stromy spojené s mužskou energií. Mluvím s ním v duchu někdy jako s partnerem, někdy jako s tátou a někdy jako s vesmírem - prostě je to pro mě mužská energie, která mi dává pocit, že se o něj můžu opřít. Že tam stojí silný, pevný a “neměnný”. Že se na něj můžu spolehnout. A dnes mu říkám... děkuju ti, že jsi tu. Vím, že ty ještě nejsi ten, který je tu jen a jen pro mě, ale i tak ti děkuji... A najednou jsem měla pocit, že mám otevřít oči. A když jsem je otevřela, uviděla jsem ho! Stál tam obrovský, silný a rovný strom. Nikdy předtím jsem si ho nevšimla a to tudy běhám denně! A najednou jsem slyšela... někdy tě jeden strom dovede k jinému stromu. A musí to tak být, protože by sis ho jinak nevšimla. Všechno je v pořádku. Pojď ke mě a obejmi mě, jsem tu pro tebe... Byl obrovský! Nádherný...


Snídaně: ovesná kaše + rozinky + trocha třin. cukru


Oběd: plněná cuketa - mám pro vás recept ;)




Jednou se mě Terezka ptala, kde beru recepty... takže asi takhle :) podívám se do lednice a z toho, co tam najdu prostě vymyslím recept :) ale musím říct, že téměř vždy je to fakt dobrý :)


* Cuketa, celer, cibule, česnek, sušená rajčata a pasta z chili papriček (která ale zas tak moc nepálí :) ) a uzený sýr tofu na dochucení.



Vydlabat cuketu, nastrouhat celer, nakrájet cibuli, rozmačkat česnek. Cuketu jsem potřela pastou a dovnitř dala vzniklou směs.





Po “O”: káva s jedním tř. cukrem


Svačina: banánovo-ovesné placičky - taky mám recept :) - ten jsem našla na netu. Takže hrnek ovesných vloček, 2 banány - to je základ, následně se fantazii meze nekladou. Já jsem použila lžíci mandlí, slunečnicových semínek a sezamu. K tomu sušené datle. Banán rozmačkat, všechno promíchat, uplácat placičky na pečící papír a asi 15 minut v troubě při 180 stupních... Rychlý, jednoduchý, chutný. Výborná svačina!









Večerní procházka po Třebíči s kamarádkou byla moc fajn... je krásný najít radost v jednoduchých věcech :)


Večeře: zeleninový salát se šunkou, vejcem, mozzarelou a dresingem (restaurace).


Po večeři: frapé

Ještě jedna procházka s pejskem a hají buci :)

Krásný den všem ♥

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka