"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

čtvrtek 15. srpna 2013

Den 79 a 80

Domorodci věří, že naše tělo zaznamenává pocity a emoce a zanáší tento záznam do každé buňky, do samotného jádra naší osobnosti, do mysli a do našeho věčného Já.

Zatímco některá náboženství nabádají ke krmení hladových a napájení žíznivých, tento kmen říká, že nezáleží na jídle a pití ani na člověku, kterému se jídlo a pití podává.

Důležitý je pocit, který zakoušíme, když otevřeně a láskyplně dáváme, a který naše tělo zaznamenává.

Když podáme vodu umírající rostlině nebo zvířeti, anebo někomu dodáme odvahu, osvětlí se nám tím podstata života a jeho Stvořitele stejně, jako když hladovému podáme potravu.

Tuto úroveň naší existence pak opouštíme se záznamem toho, jak jsme okamžik za okamžikem zvládali naše emoce.

Rozdíl mezi dobrem a čímsi horším závisí na neviditelných, netělesných pocitech, které naplňují věčnou část naší bytosti.

Naše činy jsou pouhým vodičem, jehož prostřednictvím vyjadřujeme a prožíváme naše pocity a úmysly.

Poselství od protinožců. Marlo Morganová

Krásné, že?

Na něco jsem přišla. Ať už jsem sama nebo s někým. Ať už mám partnerský vztah či jen ten milenecký. Ať už si povídám s tím nebo oním...  Ať už jím to nebo ono, dělám to či ono atd. důležité pro mě je, co u toho cítím. U všeho.

Taky se vám určitě mnohokrát stalo, že jste měli nějaké přesvědčení a pak přišel někdo a tuto vaši zásadu vám zbořil naprosto jedním pohybem, jako když píchnete prstem do domečku z karet?  Tak o tom právě teď mluvím...

Jednou se dozvíme, že máme jíst to nebo ono a vše ostatní je fakt špatně! Že naše tělo potřebuje to a to. Že nepotřebuje to a to...kdy a co máme jíst, kdy a jak dlouho máme spát, kdy a jak dlouho máme kojit, kdy a jak se máme milovat... na netu jsou miliony studií a každá vám řekne něco jiného.

Nedávno mi napsala jedna žena do komentáře, že jsem si našla milence proto, že mám malé sebevědomí a že si sama sebe nevážím a jestli to prý jinak neumím. Trošku jsem nad tím přemýšlela a mysl mi nabídla spousty řešení, odpovědí a příběhů. Na každém z nich něco bylo. Nedokázala jsem rozpoznat, co je správně a co je past.

Tak jsem se zeptala i tady mého těla. A hned jsem věděla přesně, co je správné. Tělo se mnou mluví mnohem jasněji. Přímou cestou. Ať už se ho ptám na jídlo, na mou životní vizi nebo na vztah k určitému člověku.

Btw. Víte, co mi řekl muž, který mi dodává tělesné potěšení, když jsem se ho zeptala jestli mě má rád a váží si mě? Řekl: “No kotě, to je těžký. Na to, abych si tě mohl vážit bych tě musel trošku dýl znát a nebo bys musela být třeba moje dobrá kamarádka, kolegyně nebo partnerka. Na to, abych tě měl rád, bys musela být třeba moje sestra nebo tak něco. Ale co vím jistě je to, že když tě šukám (promiňte mi ten výraz, ale bez toho by to fakt nešlo), tak tě miluju!” Tato věta by se mnohým mohla zdát jako hnusná či plytká nebo dokonce vulgární. Já v ní ale cítím přesně to samé, co popisuje Marlo výše. Lásku.

Proto nepovažuji za špatné mít milence, když právě nemám ve svém životě stálého partnera. A proto považuji za správné si vybírat takové muže, kteří ke mě ve chvíli, kdy na mě sahají a já díky jejich dotekům a tělu prožívám příjemné a naplňující okamžiky, cítí lásku. Protože to je to, co vám po této “výměně” zůstane v těle... láskyplný pocit.



Jsme plní nějakých přesvědčení a nejvtipnější na tom je, jak moc jim věříme. Takže i to, co teď říkám, se právě v tomto okamžiku stává minulostí, kterou možná jednou nebudu věřit a budu si říkat jak hloupé to bylo :) Poslední dobou mám mi chodí takové zajímavé a neodbytné myšlenky. Že mnohem důležitější než si něco myslet je to prostě jen cítit! Přestat tolik myslet a více prožívat.

Proto jsem se i rozhodla před nějakou dobou méně zkoumat svoje myšlenky a více naslouchat svému tělu. To je zpráva, kterou mám potřebu dnes dát ze sebe ven. Možná je to zpráva i právě pro tebe...

A teď zase zpět k hubnoucímu procesu :) - popíšu jen 14.8.

Ranní běhání: 25 minut

Snídaně: ovesná kaše s rozinkami

Oběd ve vege restauraci: 1 kolečko smažené cukety, pár pečených brambor a hodně grilované zeleniny. Trošku naklíšeného munga a pár sherry rajčátek

Svačina: cottage s kukuřicí

Večeře: luxusní čerstvý zeleninový salát se sýrem

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka