"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 2. září 2013

Den 97 a 98

Tak a je to tu… jsem zadaná :) 

Ty jo, je to zvláštní směsice klidu a neklidu. Zajímavej stav. Krásnej. Jsem zamilovaná a zvláštně rozrušená a zároveň jsem klidná a mám pocit, že se to odehrává v nějaké virtuální realitě mimo mě. Moc tomu nerozumím :) Nicméně už jsem se naučila, že nemusím nutně rozumět úplně všemu, co se děje. Že někdy můžu jen pozorovat a zároveň být součástí, bez toho, abych si na to tvořila nějaký názor, náhled či škatulku, kam to můžu šoupnout.


Prvního září jsem změnila svůj statut z nezadané ženy na zadanou. Jsem ve vztahu. Po dlouhé době mám vedle sebe partnera, který se se mnou chce na veřejnosti chlubit, vezme mě za ruku, políbí mě… Mám vedle sebe muže, který plánuje společnou budoucnost se mnou po jeho boku. Mám vedle sebe muže, který mi říká, že jsem jeho inspirace a múza. Mám vedle sebe muže, který má díky mě chuť létat… cítím se jako bohyně. Krásná, sexy, smyslná, něžná i divoká, milovaná a ctěná. Tohle vše jsem se učila “nanečisto” už předtím a teď mám možnost to prožívat v praxi. Zvládla jsem to! Jsem tam! Jsem tou ženou, kterou jsem vždy byla. Jen jsem ji ukrývala někde hluboko v sobě samé. Pod nánosem špíny, viny, kil a balastu. Jsem zpět. Čistá. Nová. Nádherná. Získala jsem zpět své ztracené spojení.


Můj nový partner je mužem, se kterým si dovedu představit budovat vztah na celý život. A nejkrásnější na tom je, že on si to dovede představit taky. Vlastně jsme s tím hned začali :) Je to fakt úlet a trošku jak z primitivního románu pro kuchtičky, ale … život je někdy opravdu zajímavej. Největší sílu mají věci, který nevymyslíme, který se prostě jen stanou. Ano, příprava a nastavení jak mysli, fyzickýho těla, tak i emočního těla, je samozřejmě nezbytný, ale pak už je dobré nechat způsob jakým to přijde na vesmíru a jen prostě být v proudu. Nechat se vést po cestě života s tím, že právě ta cesta je cíl.


Ať už se to týká toho, odkud k nám přijde partner nebo toho odkud k nám přitečou peníze, nebo třeba toho, jak se začnou plnit naše přání. Je nutné mít jasno  v tom, co chci a je dobré mít strategii jak toho dosáhnu. Ale zároveň je dobré být otevřený/á všem možnostem, jak ke mě může přijít to nejlepší. Tzn, když jsem chtěla do svého života partnera, pracovala jsem na tom, abych byla já skvělou partnerkou. A nechala jsem otevřené možnosti, jak se ke mě dostane.


Dala jsem vesmíru jasně najevo, že jsem připravená do svého života přijmout muže. Zaregistrovala jsem se například na seznamku, ale nevyvíjela jsem žádnou velkou aktivitu, že bych běhala po schůzkách a tak. Občas jsem nějakému muži napsala a občas jsem nějakého muže odmítla (když jsem viděla, že mě ničím neoslovil). A věděla jsem, že pokud můj partner přijde, poznám to hned. A zajímavé bylo, že můj partner přišel z virtuálního světa a dokonce jsme oba byli zaregistrovaní na stejné seznamce, ale tam jsme se nesetkali.


Setkali jsem se neuvěřitelnou “náhodou” na fb. Najednou jsem ho uviděla v nabídce Lidé, které možná znáte a poslala jsem mu žádost o přátelství. A zbytek už zařídil on. Normálně mě asi v patnácti větách sbalil :) A bylo. Má od začátku jasno v tom, co chce. To je jedna z věcí, která se mi na něm líbí! Další, co se mi na něm líbí je to, jak mě dokáže rozesmát a vykolejit. Včera mě učil znát mou vlastní hodnotu. Velmi svérázným způsobem. Domlouval mi, že musím přestat dělat věci zdarma, že vše má svou cenu. Vím to, ale moje podvědomí se s tím občas ještě trošku vytasí a zkouší mi nacpat nějakou vtipnou myšlenku o tom, že nejsem dost dobrá a že hodnotu nemám… Je to velmi moudrý a inteligentní muž. Všiml si toho...


Víte co udělal? Popíšu vám tu situaci přesně, bez obalu :) Sedíme v kavárně a povídáme si o tom. On držel v ruce peněženku, protože chtěl platit za kávu a najednou mi povídá: “Víš co, tady máš tři koruny a večer mi ho vykouříš, co ty na to?” Málem jsem spadla ze židle :) Došlo mi to…:) Dostal mě… a pak ještě dodal: “...a kdybys chtěla vydělat víc, můžeme to napsat na fb a za 10 chlapů máš hned 30 korun…” Bože! To byla lekcička :) Ano, chápu, že moje hodnota je opravdu vyšší… Děkuju lásko :) 

Je nádherný mít vedle sebe muže s velkým M. Muže, který “má koule” a nebojí se říct svůj názor a přitom není agresivní ani arogantní. Muže, který si je sám sebou jistý a dokáže potlačit své Ego, když by mu mohlo škodit a naopak použít a využít Ego ve chvíli, kdy je to nutné. Jsem zamilovaná!


PS. interní informace - milování s ním je úžasný ;)


PPS. brzy vám představím můj nový produkt ;)

PPPS. :) Můj chlapeček (je mu 21 roků) mi oznámil, že se asi odstěhuje… dospěl. Opravdu s prázdninami skončila jedna kapitola mého života a otevřela se nová…

Sama sobě říkám Haňulko, vítej v novém světě.

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka