"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

úterý 3. září 2013

Den 99

Ty jo, to jsou furt magický čísla. Dnes devadesátdevět a zítra sto! :) A zase nemám novou hubenou fotku a zase nemám nové video. Už toho mám dost! :) Co to jako je za škandál!? Kde je nějaká zodpovědnost! Fakt vrchol! No nic, budu si muset nastavit nějaký hlídací systém. Přesně takhle to vypadá, když člověk systém nemá! Když nemá někde napsáno co, kdy a kde udělá. Nemá termín dokončení, nemá nějaké “kontrolní dny” uprostřed a nemá nějaký postih sám na sebe. Jo a taky je důležitá odměna za zvládnutí úkolu.

Kdybych si toto nenastavila na začátku mého hubnutí, mám ještě dnes 100 kilo! Jo, pro vaši informaci, mám teď 84 :) i když těžko mi to můžete věřit, když nejsem schopná říct kamarádce ať mě vyfotí :) Aspoň, že si sama občas vyfotím tu váhu…

Pokud bych si na začátku hubnutí neřekla cílovou váhu, neměla strategii jak jí dosáhnu, neurčila si “postih” když to nedám, neměla motivaci když to naopak dám a nevěděla, co budu dělat, když na mě přijde krize - nic zvláštního by se nestalo... Jen pro kontrolu zopakuju moje nastavení. Konečná váha menší než 80 kg (nejlépe 77). Termín dokončení - 31.12.2013. Strategie - hlavně prvopotraviny a jednoduchá strava, jejíž základem je ovoce a zelenina. Z počátku počítání kalorií a využití webu, který zaznamenává váhové úbytky a plán je 0,5 až 1 kilo týdně. Kontrola - psaní blogu s uveřejněním fotek a čísla váhy. Postih - vlastní znehodnocení vlastního jména a ostuda na netu - ztráta důvěry mých klientek. Odměna - skvělý pocit ze sebe sama a zvýšení sebedůvěry + krásné tělo + nový šatník :) Strategie, když se mi nebude dařit - podpora od kamarádky a psaní blogu. Vytrvat a never, never, never give up! Nikdy, nikdy, nikdy se nevzat!

No a někde podvědomě jsem věděla, že s kily odejde i můj poslední zbytek strachu a s novým tělem dovolím sama sobě úplně naplno žít. Dovolím sama sobě zářit, být i sexuálně aktivnější a přitažlivá žena. Byla jsem jí i předtím, ale prostě jsem tomu sama tolik nevěřila a tudíž jsem to nevyzařovala ven. Pracovala jsem ne vnitřku a doladit vnějšek byl krok číslo dvě. Práce s tělem. To mnohonásobně urychluje cestu ke změně. Věděla jsem, že jakmile zhubnu a ukážu světu svou novou tvář, vstoupí do mého života nový muž. Můj partner.

A je tu. Nový, skvělý partner ;) a občas mi dává pěknou sadu :) i když... to je asi vzájemné :)  

Je báječný poznat někoho, kdo vás umí rozesmát, pomilovat, upozornit na nějaký podvědomý (ne zrovna mě prospěšný) návyk, inspirovat a zároveň vás obdivovat a naslouchat vám. Je skvělé cítit jak se rodí láska. Bytostně vědět, že jste tu pro sebe. Vnímat tu souhru, harmonii a energii. Je to fakt krásnej dar. A jak jsem ho dostala? Dovolila jsem to...

Dovolte sami sobě měnit vše, co vám nevyhovuje. Nejsou zde žádné hranice. Můžete změnit cokoliv chcete! Postavu, práci, lidi, kterými jste se obklopili, svoje vnitřní nastavení - svůj vnitřní svět, znalosti, dovednosti - cokoliv! Máte špatnou práci, protože třeba neumíte mluvit anglicky? Naučte se to! Máte špatný vztah, protože už si se svým partnerem nemáte co říct? Odejděte! Máte problémy ve vztahu a to přesto, že svého partnera milujete? Změňte se a najděte řešení jak to spravit! Nemůžete si obléknout to, co se vám líbí, protože jste tlustí? Zhubněte a začněte pečovat o svoje tělo! Všechno lze! Všechno, všecičko, co si dokážete představit, na co dokážete pomyslet - jakoby jste už měli! Na začátku všeho je myšlenka. Z té se rodí představa. Ta nás dovede k činu. A na základě činu nastává změna a vytvoří se něco nového.

Proto si dávejte pozor jakým myšlenkám věnujete svou pozornost. Jsou to myšlenky na možnosti a nebo myšlenky na nemožnosti? Když vidíte něco, co byste chtěli (na příklad pár, který se směje a drží se za ruce - ve chvíli, kdy vy jste sami a citově strádáte) - co si pomyslíte? Je ta vaše myšlenka negativní? (Proč já nemůžu mít vedle sebe partnera). Nebo je posuzující? (No jasně, po čase jí začne podvádět a to bych ji potom chtěla vidět jestli se bude smát…). A nebo je pozitivní? (To je tak pěkné vidět lidi, kteří jsou šťastni - dává mi to naději, že existují krásné vztahy - i já takový můžu mít).

Vytvářejte jen takové myšlenkové pochody a fantazie, které jsou prospěšné jak vám, tak vašemu okolí a vyššímu principu. Například… Co dá mě, mému okolí a světu, že zhubnu? Mě to dá větší sebedůvěru, klid a sebeúctu. Mému okolí to dá mou přijemnou energii. A světu? Můžu pomoci ostatním ženám k tomu, aby změnily to, co jim nevyhovuje. Mohu být inspirací.

Pečujte o sebe, měníte tím nejen sebe a své blízké, měníte tím celý svět...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka