"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 30. září 2013

Den 124 -127

Bože, potřebuju si udělat nové plánování. Nestíhám! Psaní blogu jsem vyměnila za povídání s mým drahým. Je to pro mě nové, kouzelné a inovativní, ale někdy i trošku “bolestivé”. A výsledkem toho je, že nestíhám to staré :) Na vnitřní rozhovory sama ze sebou nemám čas a moje zaběhlá struktura se mi boří jako domeček z karet. Potřebuji si vytvořit nový návyk, jinak nejsem schopná to dát dohromady. Možná se ptáte proč bolestivé. Je to z toho důvodu, že musím jít občas uklízet do svých třináctých komnat a to se mi někdy fakt nechce!


Nechce se mi uklízet čurbes, který kdesi v hloubce mám. Nicméně vím, že tím, že si ho nebudu všímat sám od sebe nezmizí. Takže je to přesně tak, jak už jsem několikrát psala, je čas si vyhrnout rukávy a pustit se do úklidu věcí, které si o to říkají. Už začínají notně zapáchat :)
Ráda bych občas vykroutila z “úklidu” a  obvinila někoho druhého z toho, že se necítím dobře. Je to totiž o hodně jednodušší… ale bohužel už vím, že mi to nepomůže a tak se někdy hned a někdy po chvíli pustím do práce a hledám.


Co ve mě vyvolává to, že se ke mě nějak můj partner chová. Co ve mě způsobuje nějakou jeho reakci? Proč mi naopak některé jeho reakce vadí a co ve mě vyvolávají? Co mi to připomíná? Kdy jsem tu situaci zažila poprvé? Co se ve mě děje? Tyto a podobné otázky si kladu. Poslední dva-tři roky se poměrně intenzivně zabývám studiem psychologie vztahů a musím říct, že je to někdy fakt psycho :) Mám pocit, že bychom někdy oba dva rádi zařvali “běž do prdele” a práskli dveřmi :) Ale neuděláme to…


Oba už jsme natolik moudří, že víme, že by se tím jaksi nic nevyřešilo. I když se jeden z nás někdy zachová ne příliš ukázkově a spadne do starých myšlenkových vzorců či návyků, dokážeme o tom spolu komunikovat a probrat to. Vždycky nakonec najdeme řešení a každý z nás si z toho něco odnese. Miluju tyhle diskuse, které končí takzvaným “win - win”.


Potřebuji si vytvořit nové návyky i v mnoha dalších oblastech mého života. Některé věci přibyly a některé tím pádem nestíhám. Například jsem vyměnila ranní běhání za ranní mazlení :) Ne, že by mě běhání nebavilo, ale pokud si mám vybrat, volba je jasná :) takže budu muset změnit časový harmonogram, aby se mi tam vše vešlo. A navíc, jsem lenoch líná a nechce se mi ven do zimy. Že bych si přes zimu dala jen ranní jógu? Uvidíme…


Každopádně tento měsíc považuju za takové zlomové období. O víkendu jdu na jeden hodně zajímavý seminář a hodlám po jeho absolvování totálně změnit poslední nevyčištěnou oblast v mém životě a tou je prosperita. A aby to bylo stylové, udělám si ten přechod opravdu grandiózní, pojedu s kamarádkou k moři. No a čas strávený na dovolené věnuji vytvoření nových návyků, do kterých bude už zahrnutý i život ve dvou, v radosti, lásce a prosperitě.

Jo a pokud vás zajímá jak je to s hubnutím, žádná sláva :) hubnu už jen asi půl kila týdně… ale i to je v pořádku (i když mě to někdy pěkně štve :) ). Do konce roku to dám a hotovo! Moje aktuální váha je 82,5 kg a do konce mé výzvy zbývá už jen 5,5 kg. Pro neznalé připomínám, že jsem v lednu tohoto roku měla 101 kg…takže vlastně… jsem k***a skvělá! :)

www.hankapiskova.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka