"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

středa 18. září 2013

Den 115

Ty jo, zvládla jsem to! Jsem na sebe tak pyšná. Vystoupila jsem na webináři u Erika v jeho Škole hubnutí a cítila jsem se skvěle. Ano, mým posláním a darem je motivovat ženy (a vlastně i muže) k tomu, aby byli sami sebou a našli to nejlepší, co v nich je! Jsem si tím zcela jistá. Cítím se jak ryba ve vodě. Skoro mě rozplakalo jak šťastná teď ve svém životě jsem. Byla tu se mnou moje kamarádka Zdeňulka a po mém vstupu mě objala a taky skoro plakala…


Jsem opravdu velmi šťastná. Všechny oblasti mého života se postupně dostávají do harmonie a cítím se šťastnější a šťastnější! Zhubla jsem už 18 kilo. Jsem sama ze sebou šťastná a spokojená. Miluji se. Miluji svůj život. Potkala jsem svého úžasného partnera, který si myslí, že jsem přinejmenším anděl! Je to nádherný muž, plný elánu, odhodlání, síly a moudrosti. Prostě muž s velkým M. Miluji milování s ním a doteky a souhru, která mezi námi panuje. Umí mě rozesmát. Umí mě obejmout. Umí mě pohladit. Umí mě povzbudit… a hlavně, ví kdo je a kam směřuje. Jde si za svým cílem a já vedle něj můžu být ženou ve své ženské energii…


Poslední oblastí mého života, kterou potřebuji vyčistit, je oblast prosperity. Moc se těším na seminář Andyho Winsona s názvem Tajemství mysli bohatých. Vím, že tento seminář bude mít stejný dopad, jako měl ten s názvem Tělo jako důkaz. Totálně mi změní myšlení a já díky tomu (za podpory mého úžasného muže, který má v tomto mnohem více čisto než já) zvládnu změnit i tuto oblast k lepšímu.


Život je vážně nádherný! Věřte mi. Dnes Andy řekl jednu věc (teda řekl toho víc, ale o této se chci zmínit) se kterou ze sta % souhlasím. V okamžiku, kdy se vzdáte svého snu, je to jakoby jste se přikryli černou plachtou a rozhodli se umřít!


Prosím, prosím, prosím! Nikdy, nikdy, nikdy se nezdávejte! Pokud něco není tak, jak by jste to chtěli, ještě to není konec! Věřte mi, prožila jsem to. Věřte mi, že jsem mnohokrát ztrácela naději a chtěla to vzdát, ale nikdy jsem to neudělala. To, co jsem udělala bylo to, že jsem to třeba odevzdala. Ale rozdíl mezi odevzdat to a vzdát se je větší než jen pár písmen. Ten rozdíl je velký jako moře. Odevzdat to je někdy (dost často) nutné, ale vzdát se nesmíte prostě nikdy! Nikdy, nikdy, nikdy!


Tak, jak jsem věděla, že zhubnu, jsem taky věděla, že potkám svého muže. A stejně tak i vím, že budu prožívat veškerou hojnost a třeba i to, že se ještě jednou vdám :)


Víra v sebe sama. To je ten klíč! Víra v sebe sama a v dokonalost vesmíru a v jeho dokonalé načasování.


Ne, nemusíme vždy chápat, co se nám děje. A nemusíme mít vždy vše pod kontrolou. Ale co musíme je to, že budeme věřit, že je vše a vždy v pořádku a věci se dějí k našemu nejvyššímu dobru. Víte proč jsem třeba já musela počkat na svého partnera tak dlouho? Protože až když jsme se potkali, byl připravený. Dřív by to nedal. A já? Já jsem potřebovala získat víru v dokonalost vesmíru a v to, že je vše přesně tak, jak to má být…

Milujte svůj život a najděte v sobě to nejlepší, co ve vás je. Ne zítra. Ne v pondělí. Ne od nového roku. Udělejte ten první krok právě teď! Věřím ve vás úplně stejně, jako věřím v sebe sama. Vím, že všichni jsme vlastně jedno. Pojďme spolu změnit svět v nádherné místo. Pojďme spolu žít s radostí, láskou a vášní. Buďme tou změnou, kterou chceme pro svět ♥

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka