"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

úterý 10. září 2013

Den 107

Přemýšlím o čem mám dnes psát. Co se dnes stalo mimořádného. Dalo by se říct že vlastně nic, ale zároveň je jasné, že každý den je něčím mimořádný.

Měla jsem dnes jednu zákaznici, která mi opět připomněla jak je důležitý význam slov k uvědomění našich myšlenkových pochodů. Mám v salonu pejska a je to takovej mazel, všechny vítá, lísá se a je fakt milej. A paní mi říká… “To je hezkej pejsek a takovej milej… lepší než chlap, co? Neřve a neotravuje…” Co na to chcete říct?

V jakým asi žije paní vesmíru, že je tam pes lepší společník než muž? Že chlap musí řvát a otravovat? Jo, taky jsem měla období, kdy jsem to tak měla… kdy jsem říkala…
  • všichni chlapi to a tamto
  • “Oni” (mimochodem, kdo to vlastně jsou “oni” - nějaká zvláštní lidská rasa?) dělají to a ono
  • já vím jak to chodí
  • to je tou dobou
  • dneska je to těžký atd atd atd…

Přátelé, proberme se! Žádní ONI neexistují! Jsem jen Já, Ty a My. A někdy Já jsem Ty a Ty jsi Já a vlastně vždycky jsme to My :) Všechno souvisí se vším a všichni jsme vlastně jedno. Jsme nějakým zvláštním způsobem propojeni a pokud mám pocit, že mě se něco netýká, že za to můžou ONI, s největší pravděpodobností se mě to týká nejvíce :)

Neexistuje ani žádná "dnešní doba". Pokaždé je dnešní doba, co je to za blbost :)

Takže, když říkám například, že chlapi řvou a otravujou, co to říká o mě? Když říkám, že všichni chlapi jsou hovada, pasuju sama sebe do role ženy, které jsou všechny v určitém mužském světě slepice :) Znáte to, že vrána k vráně sedá? Vůl si najde krávu…že je ona kráva, je chybou toho vola a nebo je to tím, že jsou prostě jen stejný druh?

Platí to i obráceně. Když vidíte v druhém ty skvělé stránky a je vaší modlou, vidíte jen ty světlé stránky sebe sama. Každý člověk má svoje plusy i mínusy a ty v nás odráží jako v zrcadle. Každý muž se chová jinak s jinou ženou. A přirozeně každá žena se chová jinak s jiným mužem. Chová se s vámi váš muž jako “debil”, zatímco s jinou ženou je to okouzlující a šarmantní gentleman? Proč asi? Buď vám ukazuje něco, co v sobě nemáte zpracované a nebo vám jen dává možnost naučit se sebeúctě a říci NE, tohle se mi nelíbí. Ano, takhle jednoduché to je…

A co Vy? Jste pro svého muže krásnou a okouzlující? A nebo se malujete a strojíte jen když jdete někam “ven”? Darujete svému muži stejnou pozornost a respekt jako jinému, cizímu nebo novému muži?

Je ve vašem vztahu láska, respekt a úcta? Rostete spolu? Podporujete se? Spolupracujete? Nebo spolu bojujete a vzájemně si “nic nedarujete”?

Mám dnes chuť vyhlásit večer bez bojůvek. Večer plný lásky, úcty a respektu. Dámy, zkuste svému muži nachystat překvapení a věnovat mu zvýšenou pozornost. Pánové, věnujte své ženě čas a mlčky jí naslouchejte a přitom ji jen jemně hlaďte.Můžete se dozvědět něco zajímavého... 

Zkuste dělat to, co jste dělali na začátku vztahu. Nedovolte rutině, aby váš vztah zabila! Není pravdou, že každý vztah po čase musí jít do kytek. Může to být přesně naopak. Znám páry, které se po letech milují ještě víc než na začátku a jejich společná tvorba je překrásná! Inspirujme se od nich a ne od těch, kteří rezignují a místo toho, aby vztah zvelebovali, jen nadávají jeden na druhého a myslí si, že se něco stane samo…

Samo se opravdu nestane vůbec nic. Minimálně musíme dát do všeho energii a víru. Potom se může stát i zázrak… může přijít něco mnohem lepšího než co byste dokázali vymyslet. Ale na to se musíme opravdu vnitřně připravovat a dovolit to…

Krásný den plný lásky všem ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka