"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

čtvrtek 19. září 2013

Den 116

Ty jo dneska jsme si s kamarádkou objednaly dovolenou! Těším se jak malá holka. Se Zdeňulkou už několik let jezdíme samy dvě na dámskou jízdu (na dovolenou do zahraničí). Začaly jsme v Chorvatsku, pak to vzaly přes Itálii a teď si to již potřetí jedeme užít do Egypta.


Povím vám příběh s prvním Egyptem a kamarádčinýma narozeninama. Zdenča měla čtyřicet a ještě nikdy neletěla letadlem na dovolenou all inclusive. A já ji znám poměrně dlouho (21 let) a fakt dobře :)  Tudíž jsem jí nachystala překvapení. Vlastně už podruhé s dovolenou. Poprvé to bylo Chorvatsko, když ještě vůbec nebyla u moře a podruhé Egypt letadlem…


Takže. Zavolala jsem jejím rodičům a domluvila s nimi hlídání dětí. Také jsem je požádala o finanční příspěvek. Zavolala jsem jejím kamarádkám a kamarádům a oznámila jsem jim, co jí chci připravit za překvapení a navrhla jim, že pokud chtějí, budu ráda, když se budou na dárku finančně podílet. Potom jsem požádala jejího kamaráda, který je zároveň kolega její nadřízené, aby jí přidala dva dny k dovolené, kterou už měla naplánovanou (protože přecházela do jiného zaměstnání), ale k mému plánu tam dva dny chyběly. Také jsem ho požádala, aby jí její nadřízená řekla, že to tak musí udělat, protože to jinak nejde a bla bla bla :)


Zdeňulka mi říkala… vedoucí mi přidala ještě dva dny volna, mám 9 dní volno v květnu a o prázdninách, když bude teplo, tak budu chodit do práce - ach jo :( Tak jsem jí odpověděla… třeba bude teplo a budeme se opalovat ;) a třeba se budem i koupat :) a ona mi říká… v květnu jo? :)


Koupila jsem zájezd, který začínal první den její dovolené. Odlet byl v jednu hodinu z Brna. Den předtím měla ještě denní službu a končila v šest. Bylo domluvené, že se u mě sejdou její rodiče a kamarádi a taky děti. Volám jí po šesté a říkám: “Co děláš? Přijď na kafe”. A ona na to: “Tak jo, teď jsem došla z práce…” Přišla nic netušíc ke mě a v obýváku najednou vidí rodiče, syna (dcera měla něco hroooozně důležitýho a nechtěla přijít - nemohla jsem jí totiž říct o co jde, protože ji znám a vím, že by to vykecala) a kamarády. Zbledla a říká jen: “A do prdele” :) Tak jsme jí popřáli k narozeninám a postupně dostala od každého obálku. V první bylo napsáno: Ty plavky, co sis nedávno koupila se ti budou hodit ;) V druhé bylo: Všechno nejlepší k narozeninám, máme tě rádi! Asi bys měla jít domů balit… A v třetí byl obrázek hotelu, kam jsme jeli. Plakala. A já samozřejmě taky. Plakalo nás víc :) Vlastně mám slzy v očích i teď, když toto píšu…


Věřím, že na svoje čtyřicáté narozeniny nikdy nezapomene!


Tak jsme chvíli pokecali a já jsem jí šla pomoct zabalit. Mnoho z vás si řekne, co kdyby si potřebovala něco koupit a tak podobně… ale co potřebujeme nového a jiného než jindy na dovolenou? :) Nic! Věděla jsem, že nemá plavky a tak jsem jí to asi měsíc předem tak trošku podprahově podsouvala a ona si je nic netušíc koupila. I když, potom mi říkala… já jsem si říkala jestli něco nechystáš, když jsi mluvila o tom koupání, ale říkala jsem si, že možná nějaký víkend nebo tak něco, dovolená v Egyptě mě fakt nenapadla!


Zabalily jsme (já už jsem měla sbaleno) a ráno v 10 jsme vyrazili směr Brno. Byla to nádherná dovolená. Známe se už opravdu dlouho a máme naprosto výjimečný vztah. Jsme víc než sestry. Smějeme se spolu i beze slov… troufnu si říct, že takto vypadá láskyplný vztah ve své čisté podobě. Jsem šťastná za všechny vztahy, které ve svém životě mám. Ať už je to tento či vztah s mou rodinou, mým synem , bývalým mužem, mými současnými přáteli, kamarády i kamarádkami a teď nově se rodící vztah s mým novým partnerem. Všechny moje vztahy jsou fakt úžasné! Jsem šťastná, že jsem dostala takové dary ve formě tolika úžasných lidí. Věřím a vím, že s mým novým partnerem můžu mít vztah, po jakém už dlouho toužím. Takový, ve kterém se cítím přirozeně, jsem milující a milovaná…


Ještě zpět k dovolené… obě Egypt milujeme. Tamní moře a šnorchlování, náturu místních lidí (vloni nás vzal jeden Egyptský kamarád na svatbu svého bratra, byl to úžasný zážitek!), služby v hotelích, pláže s nádherným pískem, lekce tance na pláži, cvičení a aqua aerobic atd… Už se nemůžeme dočkat letošní dovolené. A navíc si užijeme našich nádherně štíhlých těl ;) ale nebojte, asi trošku zhřešíme :) hlavně se těšíme na místní palačinky s čokoládou a “chlebové” placky přímo z pece - těm fakt neodoláme :) Ale obě věříme, že se vrátíme stejně štíhlé a krásné, jako odjedeme. Vlastně ne, vrátíme se ještě krásnější ;)

Všem ženám moc přeji, aby měly takhle úžasný vztah s kamarádkou a minimálně jednou za rok si dopřály společnou dovolenou jen ve dvou (nebo ve třech či čtyřech :) ). Ale i mužům přeji krásné přátelské vztahy s jiným mužem, taky to potřebují - i když asi méně než my ženy... pro muže je možná lepší umět být občas sám... ale o tom zase jindy...

Krásný den všem! Vaše Hanka

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka