"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

úterý 17. září 2013

Den 114

Tak jsem se dnes byla podívat na finalistky soutěže Miss full of beauty, které budu v sobotu 28.9. česat. Holky - boubelky pilně trénují na finálový večer. Jsou moc fajn a bylo to tam jako na táboře :) uvolněná a příjemná atmosféra...


Zítra zas budu hostem na webináři o hubnutí. Budu povídat o tom, jak se mi podařilo zhubnout.


Je pro mě hodně zajímavé srovnání těchto dvou světů, které jsou oba mou součástí. A musím říct, že ten, ve kterém se nacházím teď (a hodlám v něm zůstat), je mi vážně bližší… Podporuji sice ideu, že každá žena je svým způsobem krásná a i boubelky se mohou cítit sexy a krásné. Ale zároveň vím, že já jsem v tom těle XXL šťastná nebyla. A navíc vím, jak snadné je dát kila dolů a jak se teď cítím nádherně a zdravě… Věřím, že většina z finalistek by se cítila lépe, kdyby malinko zhubla. Jsou to nádherné ženy a přijde mi tak trošku škoda se omezovat kily navíc. Protože vím, že to opravdu omezení je. Mohu to srovnat…


Neříkám to proto, že bych je nějak soudila a nebo si nemyslela, že jsou krásné, ale vážně vnímám obezitu jako zbytečné omezení sebe sama. Předstíráme, že jsme spokojené, ale nejsme. Někde v nás je ta štíhlá holka (žena), která pláče a křičí… pusť mě ven, prosím! Věřím, že většině z žen, která mají nějaké to kilo navíc něco nebo někdo ublížil a že je to jakási forma ochrany. A nebo je tam nějaké vnitřní zklamání - životní nenaplnění a to nás lidi nutí jíst a jíst a jíst… cítit se aspoň na chvíli naplněná. Protože ok, já věřím, že máme rádi jídlo (já koneckonců taky), ale nevěřím, že je v pořádku cpát do sebe jen nezdravé, tučné a sladké jídlo. A pokud někdo tvrdí, že jí zdravě a přesto má nadváhu - v 90% případu nemluví pravdu… Vážně něco vím o řečech typu - já nemůžu zhubnout :-(


Jsem pro podporovat krásu lidského těla, ale jsem pro také podporovat zdravou krásu lidského těla. A hlavně jsem pro podporovat “zdravé a štíhlé myšlení”. V tom je podle mě ten základ. Ne se učit přijímat XXL tělo, ale přijímat sebe sama s tím, že jsem si zkusila být ve velkém těle a teď už to stačí, je načase vrátit se k přirozeně a “normálně” štíhlému tělu. Vnímám to tak, že můžeme být trošku zakulacení, ale tak, abychom zůstali pružní, zdraví a vitální.


Takže co si třeba odpustit nějaké koblihy nebo smažené věci zapité kolou a mlsat třeba ořechy v medu a podobně? Co si říct: “budu jíst 80% zdravých potravin” a jen 20% “prasárniček”? Co si říct: “můžu zhubnout a hubnu” místo toho obvyklého: “nemůžu zhubnout, nejde mi to”? Co si říct: “můžu být zdravá a štíhlá - bez boje a bez námahy” místo obvyklého: “ježiš, to je hrozný - bude mě to stát moc sil a námahy”?


Přesně toto uvažování totiž pomůže k tomu, aby šla pomalu a postupně váha dolů. Věřte mi, zas tak složité to fakt není. Je to o tom co si naprogramujeme do hlavy. Co si tam programujete vy? Úspěch či neúspěch?


Ano, každá žena může být krásná. Stačí, když se krásnou rozhodne být - přesně takto zní “core message” mého projektu Glamour woman. A i finalistky Miss full of beauty jsou krásné ženy. Jen ze své vlastní zkušenosti vím, že spokojit se s nadváhou nás posílá do ještě větší nadváhy :-(


To dnešní odpoledne ve mě vyvolalo touhu inspirovat ženy ne k tomu, aby soutěžily mezi sebou, která boubelka je více  krásná, ale k tomu, aby soutěžily samy ze sebou. Soutěžit sama ze sebou,jestli dokáže najít tu největší a nejlepší krásku uvnitř sebe samé! Soutěžit se svou leností, se svou “odevzdaností”, se svou nechutí věci měnit a se svým strachem jít do hloubky sebe sama.


V této hře není vítězů a poražených. Je zde jen vítěz, protože každý i sebemenší krůček vede k vítězství!


I já jsem svou hru vyhrála! Vyhrávám na plné čáře a opravdu si to užívám. S každým kilem dolů roste moje sebevědomí a víra v sebe sama a moje schopnosti měnit věci a dotahovat je do konce. Proto mám na vás takový apel. Nehledejte soutěže ve kterých soutěžíte s někým jiným, téměř vždy se najde někdo, kdo je lepší než vy. A naopak téměř vždy vaše vítězství přinese smutek někomu druhému. Soutěžte sami ze sebou. Existuje někdo, komu ublížíte tím, že vyhrajete? Jasně že ne! Zde jsou opravdu jen vítězové. A tito vítězové jsou zároveň i vzorem pro ostatní, kteří teprve stojí na startovní čáře…


Je mi velkou ctí česat krásky na Miss full of beauty, ale zároveň jsem mírně smutná z toho, že vyhraje jen jedna a pro ostatní zbude jen velké zklamání :-(


Vím, že moje dnešní zamyšlení končí trošku smutně, ale tak to někdy v životě bývá…Nepromarněme život přijímáním něčeho, co můžeme celkem jednoduše nechat odejít. A to kila navíc opravdu jsou…


S láskou bývalá boubelka a nyní zas už štíhlá Hanka


PS. pokud je některá/ý z vás ve svém těle XXL opravdu bytostně šťastný/á, omlouvám se vám a zapomeňte na to, co jsem říkala...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka