"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 9. září 2013

Den 101 -102

Jejda, jejda - to to trvalo :)


Tak mám pro vás konečně fotky ;) a taky míry. A jsem fakt dobrá! :) Za 100 dní je moje váha o 14 kilo nižší. Přes prsa jsem zhubla 9 cm, v pase je to 14 cm a přes boky 10 cm. Ještě mě překvapily míry přes stehno - 8 cm. Tady je váha ;)




První fotkana koláži je z 10.62013. Druhá je z 13.7.2013. A třetí je z 5.9.2013.




Hubnutí není složitá záležitost. Je to jako vše v životě poměrně jednoduché. Potřebujete k tomu mít pouze 3 věci.
  • Víru, že to zvládnete
  • funkční postup, metodu, princip, nastavení (vyberte si slovo, které s vámi koresponduje)
  • a objektivní zpětnou vazbu, popřípadě podporu člověka, který ve vás věří
To je vše…


V pojmenování těchto postupů mě inspiroval můj partner, který přesně o tomto mluví ve svém ebooku a projektu Nová myšlenka.


Krásně popisuje to samé, co i já cítím a vím. Že pokud si nevěříme, nemáme postup, jak něco udělat a nemáme vedle sebe parťáka - je to boj s větrnými mlýny… Víru musíme získat sami. Znáte to, pokud já sama nevěřím, že jsem krásná, nikdo mě nepřesvědčí o opaku. Pokud nevím třeba jak upéct buchtu, bude mi trvat hoooodně dlouho než najdu stylem pokus omyl ten správný poměr a recept. No a tím  parťákem… když chcete zhubnout, může být třeba kamarádka nebo životní partner, ale je mnohem účinnější, když je to nějaká nestranná osoba. Ten, kdo ví jak na to a podobnou cestou si prošel. Ten, který tuto cestu sám zvládl projít. Trenér, kouč nebo učitel…


Když už jsme u těch učitelů… můj kamarád Erik, otevírá Školu hubnutí online a pozval si mě jako svého hosta na webinář, který se bude konat 18.9. Pokud se zdarma registrujete, můžete se podívat na jeho videa, která už teď na jeho stránkách najdete, tak i na zmiňovaný webinář se mnou a skvělým Andy Windsonem, který vede motivační kurzy (a jedním z nich byl i seminář Tělo jako důkaz, kterého jsem se na konci května zúčastnila a který rozběhl moje rozhodnutí zhubnout).


Dostala jsem jasný návod (mimochodem informací je plný net a není to to, co by nebylo dostupné...). Dále jsem měla víru, že to zvládnu. No a podporu od Andyho. Tu samou podporu vám teď nabízí Erik. A nabízím vám ji i já, protože přesně toto je mým cílem. Podporovat ženy na jejich cestě k sobě samým. Jsem tu pro vás milé dámy. Již brzo uveřejním nabídku na program a konzultační hodiny, které pro vás připravuji.

Těším se na spolupráci a na to, jak i některá z vás změní svůj život a bude šťastnější…

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka