"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

neděle 30. června 2013

Den 35

Neděle ráno...
miluju nedělní rána a nechce se mi chvátat. Takže jsem déle spinkala a polehávala. Vyhnal mě hlad v 9.15 a bylo mi jasné, že ranní cvičení neklapne. Teď je po poledni a stále ještě si myslím, že si ještě zacvičím později... no uvidíme :)


Ranní váha: 92,6 (no jo no, to je to včerejší zobání...)


Snídaně: dnes jsem zkusila něco jiného, ale jsem asi divná, mám prostě ráda ranní rituály, takže se zas vrátím ke své kaši :) Kuskus s rozmačkanými jahodami a mandličkami byl sice dobrý, ale... :) a navíc... 1250 KJ



Oběd: fazolová polévka s mrkví a celerem (fakt miluju celer!) 900 KJ


Káva s jedním cukrem a kostečka mléčné čokolády: 140 KJ


Je půl páté a já už vím, že cvičit se nebude... no nic no :) vidíte aspoň jak moc nás ovlivňuje náš menstruační cyklus. Prostě se mi nechce být aktivní. Doženu to až bude správná nálada. Možná se vymlouvám a možná jen respektuju sama sebe. Je to vlastně jedno. Důležité je, že dokážu přijmout to, že jsem prostě co chvíli jiná a že to ale nic nemění na tom, že jdu za svým cílem. I když možná pomaleji než kdybych byla celý měsíc nadupaně výkonná a stejná. Je pro mě mnohem důležitější, že sama sebe respektuju. Zato jsem na sebe pyšná, protože jsem dnes napsala velkou část mého nového e-booku.


Svačina: zeleninová polévka a meloun dohromady 890 KJ


Večeře: listový špenát, kukuřice, krůtí maso, sójové maso, tofu, rajčátko na ozdobu 1 500 KJ
byla to fakt mňamka. 


Jo a s kamarádkou jsme po večeři u filmu zbaštily malý kousek tvarohového koláčku, no toto! 

Je pozdě, jdu spinkat. Tak krásný večer lidé dobří ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka