"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

středa 26. června 2013

Den 31

Můj milý deníčku :)

ranní cvičení s Jillan není žádný med. Dnes ráno jsem šla se psem a říkala jsem si, dnes necvičím! S*** na to! :) No, ale přišla jsem domů a Jillian jsem zapla. Nicméně nemůžu říct, že bych z toho měla radost, spíš naopak :)

Ranní váha: 92,5 kg (tak teď už se snad začnu posouvat dolů)

Snídaně: Jáhlová kaše s cukrem, skořicí a trochou mandlí - 700 KJ

Oběd: hovězí vývar s masem a zeleninou 1 650 KJ

Svačina: podmáslí, mrkev, okurka 550 KJ





















Večeře: nektarinka, sýr cottage s hráškem a kukuřicí a 3 kukuřičné chlebíčky polité čokoládou - 1 800 KJ

Hubnout se mi chce, cvičit se mi nechce :) začínám mít chuť na něco “jiného” než jím a budu si muset o víkendu připravit nějakou specialitku. Taky bych možná mohla vymyslet nějaký výlet nebo aktivitu venku, uvidím jaké bude počasí :) ale rozhodně už nikdy nejdu na brusle, zlomaná ruka mi fakt stačila! :)

Jinak po včerejším splínu není ani tucha :) jen se mi prostě zdá, že to moje hubnutí nejde moc rychle, ale to je vlastně v pořádku. Taky jsem to nepřibrala za jeden měsíc...

Stránky www.kalorickétabulky.cz jsou super pomocník. počítají vše za mě a evidují mi to. V úterý jsem objednaná za paní doktorkou, která se přesně tímto zabývá a věřím, že mi pomůže doladit podrobnosti. Předložím jí jídelníček a aktivity a uvidíme co mi poví.

That´s all for today :)

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka