"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

čtvrtek 27. června 2013

Den 32

Můj milý deníčku

Běhání, běhání, to nám úsměv zachrání. Běhání, běhání je lék :) Dnes ráno jsem tak trošinku zaspala a protože jsem musela ven ze psem, vykašlala jsem se na Jillian a šla se proběhnout do lesa. Sice to je o hodně menší výdej, ale aspoň jsem byla v kontaktu s ranní přírodou, což je moc fajn. Asi má to cvičení něco do sebe, protože vydržím běžet dýl! A náhodou, když jsem přišla domů, dala jsem si ještě sérii cviků na břicho. Jsem fákt dobrá :)

Ranní váha: 92,5 kg

Snídaně: moje oblíbená ovesná kaše, ale dnes jsem si do ní nedala nic, kromě cukru a skořice. Taky dobrý, ale s rozinkama a mandlema je to prostě lepší :) 745 KJ

Oběd: losos a dušená zelenina (kukuřice, hrášek, mrkev) 1160 KJ

Káva s jedním tř. cukrem 70 KJ

Sváča: včera jsem byla nakupovat a rozhodla jsem se, že sem tam zařadím nějakou prasárničku, abych zas nebyla tak umanutá :) a tak jsem si koupila selský jogurt Irská káva... byl dobrej :) a pak jsem ještě zdlábla banán, protože ovoce už jsem dlouho neměla... 1 300 KJ (banán, ta potvora, má 460 KJ!)

Večeře: dostala jsem typ na výbornou pomazánku. Celer, mrkev nastrouhat a doplnit např. jogurtem. Ten jsem neměla a tak jsem tam dala cottage sýr a tvrdý tvaroh. Jen trošku oliv. oleje (ale ten tam být nemusí...) a osolit. Výborná! Doporučuju. K tomu jsem si dopřála 3 knackebroty. Celková suma 830 KJ, boží! :) Ozdobené kukuřicí a cherry rajčátkem. Mňamka!



Jdu za chvíli na angličtinu a možná si tam něco dám, tak šetřím KJ :) Mám ještě 1 000 rezervu do denního limitu 5 000 KJ, který jsem si stanovila.

Jo a někdy vám povím o tom, jak se lze naučit ang bez znalosti čehokoli. Kdykoli. Ne, nejde to samo a není to bez učení, ale lze to i v 35 letech a klidně i později. Takže výmluvy na věk, nedostatek času, že nemám na jazyky buňky a podobný bulshity :) vynecháme ;)

Jak říkala moje maminka... když se chce, všechno jde! V tomhle náhodou měla velkou pravdu :)


Tak já pádím, mějte se tu krásně a užívejte života s láskou ;) i jíst se dá s láskou, není to žádnej trest... jen jsem si prostě řekla... chci do sebe cpát jídlo plné hormonů, masokostní moučky, bílého jedu a chemie? Máte chuť na například větrníček? Zkuste si ho představit rozložený na suroviny. Spapejte ten tuk, mouku, cukr a ostatní po částech ;) dobrou chuť :)

With love. Hanka

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka